JD-800 toetsen gesloopt

wolfo!

/* no comment */
Hallo allen,

Ik heb de kans om voor een schappelijke prijs een JD-800 te kopen. Er zijn echter een paar toetsen letterlijk gesloopt: halverwege afgebroken. Ze geven nog wel klank.
Is dit hard-to-fix? Ik heb al wel op oa. eBay toetsen gevonden, blijkt een euro of vijf te kosten.

wat is schappelijk, hoe handig ben je en wat kost een niet gesloopte jd800 nog eigenlijk heden ten dagen ?

- Schappelijk is een 250 à 300 euro
- Die dingen gaan blijkbaar nog steeds voor een 5 à 600 euro
- Ben wel vrij handig (heb recent nog een Concertmate MG1 opgelapt: nieuwe sliders, pots, ...)

Dat zou ik kunnen doen, moest er al niet iemand dat ding voor m'n neus aan het wegkapen zijn. Zit momenteel op 350, en dat begin ik veel te vinden voor een toestel dat duidelijk niet echt "zacht behandeld" is ...

400-450 vind je er ook wel een, die nog in orde is

Ok, vergeet deze hele topic.
De verkoper heeft beslist om hem (ondanks 3 bijna smekende bevestigingen aan mij) voor 350 aan iemand anders te verkopen.
Een gegeven woord ...
Op eBay betaal je een hoop transactiekosten etc, maar je bent wel zéker !

Ik was niet aan het twijfelen: zoals gezegd had ik al bevestiging van die kerel. Alleen heb ik het momenteel druk op m'n werk, én het is een dik uur rijden, dus had ik afgesproken om dit weekend langs te komen.
Maar blijkbaar kon hij niet wachten, en is z'n woord niets waard.
Ik had deze treath gestart, meer informatief voor mezelf ...

Een dik uur.....sorry hoor maar een uur rijden is toch niets..gewoon volgende keer bellen, dezelfde avond afspreken en ophalen.
Wel jammer dat je hem graag wilde en nu naast het net vist.

@brz: jullie hebben geen gezinsleven ? Tot 20u30 ongeveer op het werk, dan een uur rijden, social talk, een uur terugrijden, zijn we 23u. Dan nog eten etc ...

Om je vraag toch nog even te beantwoorden "mocht je voor dezelfde situatie komen te staan" de toetsen zijn bij Roland in België te bestellen en vrij makkelijk met wat geduld zelf te vervangen.

Back