Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verklaar je wensen/eisen eens nader:mijn prijs gaat omhoog naar 300euro, om het aanbod te vergroten. Iemand?
De nieuwste Zoom en Boss recorders (R16, R24, BR-800) missen allen een harde schijf en nemen op flash-kaartjes op.
Ik vind het in die mate een minpunt dat je er OF niet veel op kwijt kan (16 sporen uncompressed op 2GB is 20-22 minuten 16 bit/44.1k) of je erg veel extra geld kwijt bent (als ze uberhaupt al 64GB SD ondersteunen).Ik weet niet goed of je dat een + of - punt vindt. Dat was voor mij een + punt van de Zoom R16. SD kaartjes zijn meen ik even niet minder indien niet meer gebruikszeker als een klassieke HD en kan je zomaar uit de recorder halen en in een kaartlezer aan of in je PC steken. Nabewerking doe je dan gewoon op de PC, dus effects loops etc vind ik minder belangrijk. Je moet wel de kost van zo'n kaartje erbij tellen (nu ja je krijgt er een 1GB kaartje bij, dat heb ik toch meteen vervangen door een 32GB kaart). Ik vind werken op batterijen ook wel handig. Met goeie oplaadbare batterijen (eneloops) werkt de R16 vlot enkele (2-3 uur).
Het grote nadeel van de R16 is echter het gebrek aan synchronisatie mogelijkheden (geen midi - dus ook geen midi-clock in/uit).
oris
Een AW2400 voor 300 euro?jammer van die 1600, ik bedoelde een andere, mk2 voor 225 dacht ik.
ik zou ook denken korg d1600-2 of yamaha aw16g of 1600.
en als je mazzel hebt misschien wel iemand die een korg d3200 of yamaha aw24nogwat wegdoet, zie je ook wel eens goedkoop, moet je wel je 300 een beetje oprekken....
Doe d'r maar 600-700 bij ja...