woensdag 28 mei 2003 - Oude-thread-omhoog-schop-dag!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Woensdag 28 mei 2003
Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag!

Op woensdag 28 mei 2003 is het nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag. De spelregels zijn eenvoudig. Schop oude threads omhoog met relevante op- of aanmerkingen! Dus niet "Welkom" op een oude thread, maar een relevante vraag!

Iedereen zal verbaasd zijn over wat er al allemaal op het forum besproken is.

Begin je post aub met het volgende:
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Laatst gewijzigd:
*schop*

ahem.. [ego mode on] 'k heb al een paar interessante threads naar boven geschopt, maar 'k zal er meer zoeken.. mag 't ook eerder ..nog 6 nachtjes slapen is erg veel.
Tip: inde 'Coole Links' staan nog veel super threads, die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. ! . !
:biertje:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
ahem.. [ego mode on] 'k heb al een paar interessante threads naar boven geschopt, maar 'k zal er meer zoeken.. mag 't ook eerder ..nog 6 nachtjes slapen is erg veel.
Tip: inde 'Coole Links' staan nog veel super threads, die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. ! . !
:biertje:
Natuurlijk mag het al eerder, maar woensdag moet een piek dag worden..

ala Haardpron!

heel koel, maarehm, mag ik ook niet een "welkom" thread omhoog schoppen als hierin een tip staat die voor MS20 gebruikers zonder midi/cv converter erg handig is?

:engel:

Origineel geplaatst door STicKX
heel koel, maarehm, mag ik ook niet een "welkom" thread omhoog schoppen als hierin een tip staat die voor MS20 gebruikers zonder midi/cv converter erg handig is?

:engel:
Dat heb ik ook niet gezegd...

Dus niet "Welkom" op een oude thread, maar een relevante vraag!
Dus een relevante vraag op een welkom thread kan wel...

Origineel geplaatst door STicKX
...mag ik ook niet een "welkom" thread omhoog schoppen als hierin een tip staat die voor MS20 gebruikers zonder midi/cv converter erg handig is?
is dat niet heel toevallig het truckje met de external signal input van de 20? dus de audio van een midi synth gebruiken om zodoende in combi met de freq naar volt conv. de ms aan te sturen... ;)

* dus nee stickx, je hoeft bij deze je welkoms thread niet meer ophoog te schoppen... zeg maar... :D

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ala Haardpron!
erm... wat is dat voor'n vies woord?

p.s. Ik heb al heel veel leuke threads gevonden die ik woensdag ga beroeren! :)

Yeah!:okdan: Misschien kan ik dan eindelijk die thread van jou Johnny: " Via welke zoektermen kom je op het synthforum"
omhoog schoppen!:okdan: Dat vond ik nou een gave thread, met helaas te weinig reacties!=( inclusief mij!=(

peace...

Nog een uurtje of 8...

spannend! ik heb ook laatst veel mooie oude threads gezien

En we gaan beginnen!

zeg, kunnen we ook niet een "nationale alleen maar posts in het engels/frans dag" of een "nationale achterstevorenschrijfdag" of iets dergelijks regelen?
dat zou mijn bizarre leven in ieder geval nog abstracter maken ;)

Gewoon woensdag 26 mei? Een vaste dag.. De laatste woensdag van mei!

Ik ga een aankondiging maken!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back