Grasmaaier

het klinkt een beetje als lauwe pis naar mijn idee. En nee ik bedoel niet dat ik vind dat de 'filth' gehalte niet hoog genoeg is, want dat is een kwestie van smaak (en tegenwoordig heeft helaas dat veel te maken met de commerciele gehalte van een dubstep track, want filth is cool, awesome en vet leip -zucht- )maar je mix klinkt nogal dof/plat. Het is een brei van geluiden geworden. Het is net alsof je iets hoort, maar ook weer niet. als je snapt wat ik bedoel.

Niet mijn ding, dit haal in standaard uit mijn Virus TI.

de beat is inderdaad soort van dof ofzo!
wel leuk gedaan!
mis alleen net ff een dikke basline erbij

Ik vind hem wel goed, al ben ik geen enorme fan van het genre (meer richting d&b).

Snelle mixdown tips;

Kijk eerst eens hoe je er een sub bass onder kan layeren (er zijn heel wat tutorials online of zoek eens bij http://www.dogsonacid.com/forumdisplay.php?forumid=4)

Daarna zou ik je mix eens herbekijken, probeer de tracks (geluiden) meer te scheiden met eq of filters. Zorg ervoor dat je bass mono blijft en plaats de rest van de geluiden in het stereobeeld (niet te extreem).
Als je beats klinken, haal de rest van de geluiden door sidechain compressie, zo krijg je meer impact.

Anyway, laat horen hoe het verdergaat...

Klinkt meer als een audio demo van een VST. Het heeft geen onderwerp. Het wakkert niks aan bij me

Back