plaats je song ook op muziek4um.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een vriend en ik hebben een forum gemaakt en daarin een nieuw topic geopend. Het posten van jouw muziek. Je kan je muziek op dit forum zetten, maar het lijkt me zinvol wanneer je meer mensen kan bereiken (o.a. niet alleen syntfreaks)
Zet in het forum een link naar de site waar jouw song op staat.
om de eigenaren van dit Synthforum niet tegen de borst te stuiten is het forum niet alleen voor synth liefhebbers, maar we willen muzikanten in het algemeen bereiken. Zoiets als garageband.com, maar dan alleen met Nederlands Fabrikaat.

Lijkt me leuk en interessant wanneer jullie hier aan mee werken. leuk om te zien wat er in Nederland in Hobbykamers of oefenruimtes wordt gefabriceerd.

De site is:
http://www.homerecords.nl/forum/

Groet van Erik

Cool initiatief. Hier is behoefte aan IMO. Veel suc6. ! 'k heb 'm gebookmarked en schrijf me zo snel mogelijk in.

Groeten, Marcel.

Het lijkt me ook leuk om binnenkort met een alternatieve hitlijst te komen. Als je de Top 40 toch niet haalt, dan maar zo.
De webmaster Eduardo is een Poll aan het testen, zodat je cijfers kunt geven aan de geplaatste songs. Leuk om te luisteren wat voor talent er in nederland rondloopt. Luister eens naar "Verbal Kint". Vind ik echt een topper. Leuk dat zij hun song hebben geplaatst. Ik had hun song al gehoord op Garageband.com en zij waren op die site al 1 van mijn favorieten.

Sinds het forum is gestart zijn er mondjesmaat wat nieuwe leden bijgekomen. Van gitaristen, drummers, zangeressen, synthfreaks etc. Ook zijn er al wat rockdemo's gepost. Het lijkt me nog gaaf wanneer er bijv. wat Jazz, country en Klassiek liefhebbers/muzikanten bijkomen om de balans tussen muzikanten op peil te houden. Maar het is moeilijk die mensen te bereiken.
Een advertentie op marktplaats bij "muzikanten" levert hooguit een paar nieuwe leden op. Maar hoe dan ook met een kleine groep kan het gezellig zijn.

See Ya

cat@!

nee he niet weer een forum erbij om langs te gaan :D
voegt het wat toe aan het synthforum? ik heb 's ff rondgekeken maar ik vind 't niet echt aantrekkelijk
wat heeft 't voor zin als de helft van de leden van SF komt terwijl 't inhoudelijk min of meer over hetzelfde gaat

Origineel geplaatst door Bahamut
voegt het wat toe aan het synthforum? ik heb 's ff rondgekeken maar ik vind 't niet echt aantrekkelijk
wat heeft 't voor zin als de helft van de leden van SF komt terwijl 't inhoudelijk min of meer over hetzelfde gaat

doe nog maar eens goed rondkijken dan.... ;)

de toestroom van SF-leden daar is iets van de laatste weken, en dat SF-leden nou eenmaal fanatiek foristen zijn, was allang duidelijk volgens mij :D

Er wordt daar trouwens over vanalles geklept, van (idd) synth's, tot beginnende zangeresjes die een bandje zoeken aan toe (dat laatste heb ik hier nog niet voorbij zien komen...)

:)

Kan dat nou niet wat handiger, allemaal nieuwe forums, na verloop van tijd verwaterd en versnipperd de hele shitzooi weer.

hiepperdepiep, 500 }:|

Origineel geplaatst door Bahamut

Ja maar wij bieden plaats aan alle muzikanten en muziekliefhebbers. Terwijl dit synthforum puur synthesizer gerelateerd is.
Het heeft geen zin om puur een tegenhanger te maken van het synthforum, want wat schieten we daarmee op.
Vind je het leuk om ook andere muzikanten (bijv. bassisten en gitaristen) te treffen dan is het leuk daar rond te hangen. Er zitten trouwens onder de leden al wel meer vrouwen op dan hier :D
Spreekt het je niet aan, dan moet je er ook niet langskomen. Je bent tot niets verplicht en ik respecteer je mening.

greetz Erik

Origineel geplaatst door dekzster
Kan dat nou niet wat handiger, allemaal nieuwe forums, na verloop van tijd verwaterd en versnipperd de hele shitzooi weer.
hiepperdepiep, 500 }:|

We bestaan al 2 jaar en zijn dus niet nieuw. We staan al vrij hoog in de GOOGLE zoekmachine als "algemeen muziek4um"
Dus we doen het niet slecht. Opvallend dat er ook al aardig wat Belgen onder de leden zitten. Een aantal Belgische leden hebben aangegeven dat zo'n dergelijk forum in Belgie niet echt bestaat.

:confused: muziekvierum??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back