Snelkookbami Sidechain everything! Lid sinds 6 september 2010 Berichten 1.359 Locatie Venlo 14 juli 2011 #1 Even een laatste check op synthforum voordat ik hem live doe, want ik heb liever nu harde kritiek dan later. Alle minimale (en grote) foutjes mogen zeer graag hieronder, dit is een track waarmee ik verder mee wil. Attachments layers.mp3 10 MB · Bekeken: 92
Even een laatste check op synthforum voordat ik hem live doe, want ik heb liever nu harde kritiek dan later. Alle minimale (en grote) foutjes mogen zeer graag hieronder, dit is een track waarmee ik verder mee wil.
A ano220424 in de ban in de ban Lid sinds 10 oktober 2002 Berichten 5.702 14 juli 2011 #2 Knap gedaan, klinkt lekker maar heelaas niet zo orgineel meer vrees ik.
H Henri/etgin303 Ouwe rot Lid sinds 4 juli 2002 Berichten 540 15 juli 2011 #3 Klinkt best leuk, niet voor op de dansvloer, maar lekker op de bank Uitwerken !
Snelkookbami Sidechain everything! Lid sinds 6 september 2010 Berichten 1.359 Locatie Venlo 15 juli 2011 #4 Toch bedankt sKeLeTvM! Tock ben ik bang dat ik niet zo talentvol ben om iets compleet origineels uit te brengen Henri/etgin303 schreef: Klinkt best leuk, niet voor op de dansvloer, maar lekker op de bank Uitwerken ! Zie meer... Juist, uitwerken, heb je nog tips? Mijn oren zijn namelijk behoorlijk aan de mix gewend geraakt afgelopen dagen.
Toch bedankt sKeLeTvM! Tock ben ik bang dat ik niet zo talentvol ben om iets compleet origineels uit te brengen Henri/etgin303 schreef: Klinkt best leuk, niet voor op de dansvloer, maar lekker op de bank Uitwerken ! Zie meer... Juist, uitwerken, heb je nog tips? Mijn oren zijn namelijk behoorlijk aan de mix gewend geraakt afgelopen dagen.
KITT Ouwe rot Lid sinds 11 september 2009 Berichten 912 15 juli 2011 #5 Meer melodische progressie erin aan brengen Eigenlijk melostep ervan maken (staircase melo), een beetje zoals in mozarts requiem (geen trance) Laatst gewijzigd: 15 juli 2011
Meer melodische progressie erin aan brengen Eigenlijk melostep ervan maken (staircase melo), een beetje zoals in mozarts requiem (geen trance)