Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel mensen moeten je muziek kopen voordat het een hit is..

valt toch wel mee? als het maar veel op de radio gedraaid wordt lijkt me zo
![]()
Ja maar het moet toch ook een beetje verkopen? Ik heb vernomen dat het lastig is als artiest om van je plaatjes te leven. Het grote geld ligt bij live optredens en dan voornamelijk met de verkoop van merchandise voor, tijdens of na de concerten.

heel vaak is er ook vriendjespolitiek aan de orde
)Het idee dat de top 40 bepaald werd door radio play en verkoop is toch een aantal jaren geleden afgeschaft?valt toch wel mee? als het maar veel op de radio gedraaid wordt lijkt me zo![]()
Het idee dat de top 40 bepaald werd door radio play en verkoop is toch een aantal jaren geleden afgeschaft?
dat denk ik ook, maar er staat me nog iets bij dat er vroeger (zeg 20 jaar geleden) een top 40 was van de tros die dus bepaald werd door de verkopen en door de radioplay, waardoor muziek niet in en niet uit de top 40 te slaan is, en een top 100 van veronica die geheel door de verkoop werd bepaald, zodat je in 2 weken van niets naar 1 en weer terug kan gaanvolgens mij word de top 40 nog steeds grotendeels door de platenmaatschapijen en hun pluggers bepaald
volgens mij word de top 40 nog steeds grotendeels door de platenmaatschapijen en hun pluggers bepaald
en een top 100 van veronica die geheel door de verkoop werd bepaald, zodat je in 2 weken van niets naar 1 en weer terug kan gaan