Experiment geslaagd?

Vind em geslaagd.. ook qua opbouw.. lekkere freaky geluiden... lekker experimentje!!! :okdan:
Misschien nog een spacey vocal hooke?? ;)

Hmm, vandaag ook eens op een paar kwalitatief mindere sets geluisterd en daarop viel de productie me toch aanzienlijk tegen.

Met minder basweergave blijft de plaat totaal niet overeind en op de een of andere manier klonken de midrange partijen ook aanzienlijk minder zonder lekkere laag eronder. Van de eindes van breaks blijft dan ook weinig over.

Gaat maar even in de ijskast...

Hihats klinken niet lekker, evenals de synths, de equalizer moet er ff overheen. De volumes zijn niet helemaal in orde. De melodieen mogen zachter, de clap/snare ook en misschien de hihats ook een beetje. De kick en bass klinken nu wel wat beter.

Klinkt veelbelovend, moet alleen nog aan gesleuteld worden.

Hihats klinken niet lekker, evenals de synths, de equalizer moet er ff overheen. De volumes zijn niet helemaal in orde. De melodieen mogen zachter, de clap/snare ook en misschien de hihats ook een beetje. De kick en bass klinken nu wel wat beter.

Klinkt veelbelovend, moet alleen nog aan gesleuteld worden.

Bedankt, daar kan ik wat mee. Normaal krijg ik de mix wel aardig zoals ik hem wil, maar dit keer had ik daar moeite mee.

Heeft iemand nog andere dingen?

Ik mis de "swing", in sommige gedeelten ontbreekt de bassline die het nummer beter in samenhang kunnen brengen. Er zit ook weinig variatie in de melodie en de intro is te lang voordat er iets interessants gebeurt.

Het klinkt wat kaal dus. Ik weet niet wat de intentie van jou was in dit geval want je hebt het toch moiere nummers gemaakt (een inspirerend ook...).

De basis is geschikt voor een progressive house nummer, dus pads en nog wat fx kunnen wat helpen.

Back