Hallo, Ik ben K A R M A

K A R M A

Drum & Space in your Face
Hallo, ik ben K A R M A , ik ben nieuw op dit forum, en ik wil graag met jullie discussieren over alles wat met (electronische) muziek te maken heeft....

Ik ben zelf muzikant en maak de laatste jaren Space Drum&Bass. Dit wilt al aardig lukken.
Website : www.kneppah.da.ru

Hier kun je tracks downloaden wat we gemaakt hebben...

Kneppah is een project van SemTeK en mij.
Kneppah komt van de roermondse uitspraak voor lompe drum&bass en techno : vette kneppert :P

Welkom Karma!:doei: Zeker groot Korg fan!:D

Tnx, Tnx allemaal...

Op onze site staat een track : waitingforatitle . deze track heeft nog een passende naam nodig. Luister er naar en geef een kewle naam. :)

Alvast bedankt.

wees welkom

lullig voor je dat je ook gedoemd bent in limbrug te wonen, of ben je "ene echte" zoals ze dat noemen;) ;) ;)

Ik ben een echte Limburger, heb wel 4 jaar in Zoetermeer gewoond. En de laatste jaren hebben we in onze stad Roermond een flinke Drum & Bass scene opgebouwd met een hoop vrienden......
We zijn allemaal muzikanten waaronder Edfx en Grace.

Welkom Karma! Zeker groot Korg fan!

Hoe kom je daar nu bij? ;)

Heb de X5 al vanaf m'n 11e en sindsdien is mijn liefde voor korg alleen maar gegroeid. Wil ook nog graag een Z1 board en een Korg MS20/2000
Ik vindt dat korg gewoon nog altijd koploper op gebied is van workstations. vetste geluiden/nieuwste technieken/meeste mogelijkheden. Een vriend van mij : SemTeK, maak ik altijd muziek mee, die heeft een Korg Trinty.. Ook een erg vette bak.

Welkom! Leuk dat je ook eindelijk eens post op Synthforum, werd eens tijd he... ;)

:okdan:<[D'nB!!]
[WelkomWelkom!!]>:doei:

D'nB-scene in Roermond?! Hmm, gaaf!! Meer Limbo's met goeie smaak!!!! ben ook 'n Limbo, qua woonplaats..

Back