Reaktor 4 vraagje

DJ Michael

Reason 2.5 User
Ik ben pas nieuw met het fenomeen ''Reaktor 4''.
Nu is mijn vraag is reaktor 4 om geluideffecten toe te voegen of kun je er ook zelf geluid mee maken.
Ik zou het op reis stellen als iemand me dat kon uitleggen en wat de mogelijkheden ermee zijn, ik heb al de nativeinstruments.com site doorzocht maar iets meer info zou wel handig zijn.

Bij voorbaat dank!

Beide en nog veel en veel meer.

Je kan zelf je synths vanaf de grond opbouwen. Ook kan je bijvoorbeeld units bouwen waar je samples in kan laden die vervolgens totaal veranderd worden. En het leuke is dat je op meerdere niveau's kan werken, afhankelijk van je ervaring met Reaktor.

Reaktor is een modulaire sampler, synthesizer en effect. Zo'n beetje alles wat je kunt bedenken op dit vlak kun je maken. Ook zijn er al veel instrumenten voor je gemaakt. Die worden meegeleverd in een library of je kunt ze downloaden van hun site. Je hoeft dus niet perse vanaf nul iets op te bouwen, maar kunt Reaktor ook gewoon gebruiken als soort preset synth. Dan mis je echter wel wat. Overigens zul je als je Reaktor echt volledig wilt kennen en kunnen gebruiken, wel wat leertijd nodig hebben. Je kunt diep gaan en dan wordt het redelijk complex. Zo uit de doos is het al wel bruikbaar als je een beetje kennis van synth's, midi en kompjoeters hebt.

Je kunt reaktor bijvoorbeeld ook als vst of dxi plug-in gebruiken om de audio in je project realtime te bewerken

misschien om te kijken of ze er iets mee kunnen? Is toch niet zo heel vreemd toch?

Hij zegt toch niet dat hij het via via heeft?
Wie weet heeft hij het over een artikel in een blad of zo. Dan zou ik dat blad dan nog maar even wat beter lezen en in het 1e geval mag hij het lekker zelf uitzoeken.

Op de installatie CD staan pleny dingen om een beetje uit te knutselen hoe en wat. Want het is geen hotseflots rammen met die presets programma voor de beginner. :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Waarom downloaden mensen software waar ze nix mee kunnen.......zucht.........

Waar slaat dat nou op? Wat dacht je van een demo? Uitproberen?
Experimenteren? Nieuwe mogelijkheden ontdekken?

DJ Michael, als je goed zoekt is er een PDF file waar veel over R4 instaat. Op de NI site.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Waar slaat dat nou op? Wat dacht je van een demo? Uitproberen?
Experimenteren? Nieuwe mogelijkheden ontdekken?

en waar wil je de demoversie vandaan halen?
Reactor 4 is er (nog) niet in demo versie, alleen Reactor 3.
Ik weet best waar ik over lul beste vriend.....

O JA? 'beste vriend'----> waar staat dan dat hij de applicatie heeft gedownload? of zie je spoken?=)
noem mij a.u.b. geen beste vriend. dat ben je niet.

En omdat reactor 4 niet als demo versie te downloaden is zeg IK dat hij een crack heeft.
sim-pel...

Heb nog eens even teruggelezen en er staat nergens dat dj michael het programma heeft (laat staan dat hij een crack gedownload heeft). Hij vraag gewoon om wat extra info over het programma, verder nix.....

en waar wil je de demoversie vandaan halen?
Reactor 4 is er (nog) niet in demo versie, alleen Reactor 3.
Ik weet best waar ik over lul beste vriend.....

Je hebt helemaal gelijk!

Origineel geplaatst door shortwave
Je hebt helemaal gelijk!
Er staat toch nergens dat hij ook maar iets heeft gedownload? Dus ook niet een demo. Het "gelijk" hier is dus niet relevant. Und jetzt schluss damit.:frons:

Nou jongens nu ff antwoord op meneer zijn vraag :D
Alles over Reaktor is natuurlijk te vinden op de Native Instruments Site (incl.Audiofragmenten) www.nativeinstruments.com
En verder zijn er genoeg magazines die Reaktor hebben gerecenseerd en als je het ff in de gaten houd gaan recenseren aangezien Reaktor 4.0 idd dus uit is
Hou dus de volgende bladen onder andere in de gaten: Future Music,Computer Music,Sound on Sound,Interface (nederlandstalig) enz.enz.
Kost misschien ff wat moeite en geduld maar dat is het wel waard het is namelijk een prachtijg programma! :halleluja :okdan:

en nu ff wat anders
Ik snap dat er hevige reacties op komen op deze thread omdat er dus mensen zijn die zoiets hebben van ''meneer kijk ff verder dan je neus lang is enzo'' en het Warez verhaaltje...
Maar als je niets te melden hebt reageer dan niet en ik doel nu op het Nat.Rozenburg/BamBam gebeuren ik vind dat je niet zomaar iemand kunt veroordelen dat hij een crack draait terwijl er niets op wijst dat hij hem uberhaupt draait!!
De persoon in kwestie geeft duidelijk aan dat hij ''net'' bekend is met Reaktor 4.0 en meer niet!
Maar goed we gaan maar weer verder ..........:Z

Back