Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trollaccount of bord voor je kop?.....en voor de rest als er iemand iets heeft staan waar hij/zij van afwil kan die mij altijd contacteren, prijs valt te bespreken...

Even alle onrelevante commentaar aan zij, stel ik mij wel de raag waarom er niet geïnteresseerde mensen hun tijd verspillen aan comments te zetten ik ben idd student in de electronica en doe dit met een passie voor synths van een bepaald soort net als menig onder jullie dit is dus een voorstel dat ik doe voor mensen die geïnteresseerd zijn niet voor mensen die zich beter mss bezig zouden houden met muziek maken ipv achterlijk comments te schrijven...
Nu even voor de ernstige mensen, gelieve even een prive mail te sturen zo kan ik beter de troep van de serieuze voorstellen onderscheiden.
vriendelijke groeten Nigel
idd de prijs is wel aan de scherpe kant maar dat zou mij eventueel instaat stellen tot de aankoop van meerdere toestellen en anderzijds zullen der heel wat forum leden geen verstand hebben van techniek en dan beid ik mij hier zoals vele aan als geïnteresseerde
idd de prijs is wel aan de scherpe kant
Sorry dat ik me in je topic waag maar......
Als je idd student electronica bent, is de uitdaging dan niet groter om aan de hand van bestaande schema's zelf iets leuks te ontwerpen/samenstellen/bouwen?
We hebben hier een broertje dood aan mensen die voor een duppie op de 1e rij willen zitten en bij doorverkopen de ultieme hoofdprijs vragen .....
Koop een MonoTribe en ga daar lekker op solderen
dit is dus een voorstel dat ik doe voor mensen die geïnteresseerd zijn niet voor mensen die zich beter mss bezig zouden houden met muziek maken ipv achterlijk comments te schrijven...