da goose
DaGooseMusic.nl
Probeer eens verschillende delay tijden voor de mid en side kanalen.
Bv. kort met relatief veel feedback en lang met wat minder feedback is leuk.
Echt leuk word het als je de delay´s gaat cross moduleren: Space mayhem. Ga je dan ook nog phasers in het feedback pad zetten, dan smelten je hersenen. Een toefje reverb en je kan de toekomst voorspellen.
Ik overdrijf wat, maar het zijn een paar ideeen.
inclusief alle faseproblemen die je ermee creeert.

Mid/side is een mooie techniek, mits op de juiste manier gebruikt anders maak je er meer kapot mee dan je lief is.
MS compressie gebruik ik eigenlijk zelden.. eigenlijk wat PMX al aangeeft. MS EQ (hardwarematig) daarentegen gebruik ik vrij regelmatig met mastering.
ik kan me voorstellen dat je daar aardige vette/spacey effecten mee kan maken, zo'n soort gelijk idee was ook al in me opgekomen, maar dat ga ik zeker proberen, ik hoor het al weer, ik heb de komende dagen heel wat te expirimenteren! offtopic: hoe is het met de 896 ? 

ja ik kon me ook niet echt een praktijk situatie inbeelden waarbij je mid/side compressie zou willen toepassen, nu wel overigens door de uitleg van pmx. Ik heb deze feature gezien in de failchild plugins van mn uad dus vandaar dat er wat radartjes gingen draaien. Maar het is goed om ook uit andere hoeken te horen hoe jullie het gebruiken.