why is my life so boring?

Heb jij dit gemaakt :) En u werkt bij de NS?

Ik vind de vrouwenvocal beter dan die vocoder (die is niet goed te verstaan).
Ik zou nog even naar die bassline kijken. Die volgt nu de hele tijd de melodie lijn, en dat maakt hem een beetje boring.
...voor mijn gevoel had het na 4 minuten wel klaar mogen zijn, de rest voegt niet echt wat toe.

leuk hoor!...

alleen doet de titel me meteen denken aan: Leaf - Wonderwoman

dank,
dank voor de tips, nee ik werk niet bij de ns, maar ik neem wel eens de trein.
De bassline en de lengte: inderdaad.
De titel, je weet wel, als je op google intypt 'why is...'en dan krijg je een heleboel suggesties.
Dus ik dacht, leuk. Ook dacht ik: zal wel al eens gebruikt zijn, dat kan niet anders.
Maar dan zeg ik er altijd achteraan: maar niet door mij, Zodoende.

Een 101, een jx3p, wat drumsamples, oh, en een iphone app, tweakybeat, of zo. en ableton live 8 en een programmaatje dat heet TalkAny,
en m'n vriendin.

Tip: camera goed rechtzetten en centreren, en er zit een vuiltje op je lens.

Van muziek heb ik niet genoeg verstand om te zeggen of het goed of slecht is, maar ik vind het zelf niet slecht klinken :)

(I know, waardeloos kommentaar :D)

Ben jij dan Danny Bosten?

Paar jaar geleden had je toch ook een nummer met de zelfde titel van zo'n middle of the road huppelkutje?

Gelukkig heeft dit er niks mee te maken, ik vind het een vraag van niks de titel (DOE er dan wat aan als je er zo mee zit) , maar een leuk stukje muziek verder

Ja ik ben Danny Bosten, raar.

Ik weet het, zit een foutje in m'n lens, die drie stippen zitten overal, zit ergens binenin.

En het gaat er niet om de vraag uit de titel te beantwoorden,
het is gewoon grappig dat mensen blijkbaar die vraag heel vaak stellen aan Google.

Ik denk dat Google daarom vandaag Motorola gekocht heeft,
Meer rekenkracht die nodig is om de zin van het leven te ontdekken.

Ja ik ben Danny Bosten, raar.

Ik weet het, zit een foutje in m'n lens, die drie stippen zitten overal, zit ergens binenin.

En het gaat er niet om de vraag uit de titel te beantwoorden,
het is gewoon grappig dat mensen blijkbaar die vraag heel vaak stellen aan Google.

Ik denk dat Google daarom vandaag Motorola gekocht heeft,
Meer rekenkracht die nodig is om de zin van het leven te ontdekken.

Hé dat had ik gemist, er zijn dus mensen die intikken in google 'waarom is mijn leven zo saai' en daar gaat dit liedje over? Dat is wel fascinerend in zekere zin

maar ik vind het dus een leuk nummer, komt er misschien een beetje sarcastisch klinkend uit maar toch is het zo :engel:

Bedankt! Vond ik zelf ook. Zo'n 101 sequence met een echo d'r op, precies getimed op de beat, ik kan er uren naar luisteren.
Nee serieus.
En dat zo'n nummer dan wat te lang wordt, tsja. Er zijn ergere dingen in het leven.

Back