sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
jawel hoor, maar ik heb ook gelezen dat de editor niet meer beschikbaar is voor m'n mac ( boven os 10.1, waar nog een betaversietje voor te vinden zou zijn) ( waarschijnlijk makkelijker/ wel nog voor pc ? )
da's wel jammer anders had ik het vast gedaan.
is helaas vaak met software synth's met of zonder controller en dsp's: na enkele jaren is er geen computer meer te vinden waar het op draait. ( bv modular op mac, neuronvs, dadelijk g2 , korg legacy en ni b4 etc ) . weer een voordeel van echte hardware die niets nodig heeft om fatsoenlijk "zichzelf" te kunnen editten.
da's wel jammer anders had ik het vast gedaan.
is helaas vaak met software synth's met of zonder controller en dsp's: na enkele jaren is er geen computer meer te vinden waar het op draait. ( bv modular op mac, neuronvs, dadelijk g2 , korg legacy en ni b4 etc ) . weer een voordeel van echte hardware die niets nodig heeft om fatsoenlijk "zichzelf" te kunnen editten.
Laatst gewijzigd:

t Is sowieso het kostenplaatje natuurlijk.. dan spaar ik toch verder voor een G2 expansie denk ik... al blijft het klankverschil tussen de 1 en 2 ook een discussie op zich..