kopen op ebay en dan dit

joriz

aieto
zie https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=14342

ik heb dus gekocht op ebay en dan blijkt de verkoper 16 jaar oud te zijn en mogen zijn ouders er niets van weten.
Hij heeft geen bank account en geen legitimatie. Dus geld naar die jongen krijgen is niet te doen. En volgens mij nog illegaal ook, zaken doen met een minderjarige.

kut man.
Was ook wel een beetje te mooi om waar te zijn, een SP808 met 750 MB zip drive voor 250,-

iemand anders dat soort ervaringen gehad?

hahaha die gast verkoopt vast de gear van zijn pa.;)

haha

haha

250.- voor een sp
hoe komt hij aan een verkoop legitimatie op ebay moet je toch 18+ zijn
vast en zeker ; zwendel handel [stuurje geld en dan krijg jeje sp vanzelf ]
SURE:confused:

Ik zou de accounthouder sowieso een 100% negatieve feedback geven.

Ik geloof geen barst van het hele verhaal van die ouders enz...

Volgens mij is dit enkel een uitvlucht omdat de Sp niet de bedragen heeft opgebracht waar ze op hoopten.

In principe MOETEN zij de koop uitvoeren.

Maar dat wordt dan weer een lang verhaal.

Gewoon een negatieve feedback, en houd diens email adres in de gaten: 9 kansen op 10 verkoopt hij nog meer spullen, die dan plots wel mogen verkocht worden van de "ouders", als zij maar voldoende opbrengen.

Stelletje bedriegers zijn dat en niet meer.

Ik koop nog enkel via ebay.be en Ebay.nl: heb je tenminste nog iets van controle.

Veel succes en trek het je niet aan.

EF

Op welke Ebay was/is deze verkoper actief als ik vragen mag?
en met welke nick.

jammer voor je iig, was wel een koopje.

Zoonlief is aan de dope en wil pa z'n zooi verkopen.

Nou ja de kans hierop is niet zo heel erg groot maar als je dat geld overmaakt en je krijgt nop dan heb je nog niks.

was de hele tijd al beducht voor een scam. Een 750 Mb zip drive kost albijna zoveel :) Maar prijsen liggen nou eenmaal lager in Amerika.

via ebay.nl en via een jongen in Nederland die hem dan verkocht voor zijn vriend in Amerika. Weet niet of het nou zo fair is zijn ebay nick hier te melden.

Origineel geplaatst door joriz
via ebay.nl en via een jongen in Nederland die hem dan verkocht voor zijn vriend in Amerika. Weet niet of het nou zo fair is zijn ebay nick hier te melden.

Het wordt steeds vager.....

:engel: heel vaag verhaal ja.

zelf ben ik ook op ebay actief maar ik mail altijd eerst de verkoper of ze er moeite mee hebben als ik bied op hun... ben ook 16 :engel:. Heb er nog geen 1 meegemaakt die nee zei...

dan heb je al een flinke bak aan spul staan voor een 16-jarige :o: :kroon:

Back