Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Heb je na een dubbele boost nog distortion nodig? - Eq na distortion is effectiever dan ervoor.

Zit je sok nou aan de verkeerde voet?Ik vraag zo te verpakken dat 't 'niet kan schuiven' en 'bescherm de oren, graag doos in doos'
Kreeg ik deze foto, dat de verkoper extra moeite voor me ging doen... Ikd acht 'ik hoop dat dit niet alles is'
Juist
Kan je al raden hoe t aankomt... En dit is een handelaar in audio! Ik heb t UITDRUKKELIJK gezegd dathier jaarlijks spul met gaten in de doos aankomt en kromme oren, en ja hoor. Dat is dus de 2e in één week tijd. Proficiat
gat in de doos, kromme fader. oren lijken verbazend genoeg nog recht
Post NL leveraar zwaaide toen hij in zijn bus stapte, hij zag al aan mijn gezicht dat ie maar beter verder reed en kreeg geen handje terug
Bekijk bijlage 3873970Bekijk bijlage 3873972
Bekijk bijlage 3873971
ja daar had ik ook al last van. geen feedback verder.Zit je sok nou aan de verkeerde voet?
Mja ik dacht, ik doe eens wildZit je sok nou aan de verkeerde voet?
Ik draag deze bata soort sokken al meer dan 25 jaar. Het gat komt aan de hiel. En ik koop ze per 10 a 20 paar. Om de zoveel jaar. Lade ligt vol. Ik ga echt geen paar zoeken. Ik doe er 2 aan in t donker. KlaarrrrMaar je sokken gaan wel langer mee op deze manier aangezien de slijtage beter verdeeld wordt over de sok en het langer duurt voordat er een gat ontstaat op de meest belaste plaats.
ik was even aan t zoeken of iemand er al iets over gezegd had of dat ik er zelf een snedige opmerking over kon makenja daar had ik ook al last van. geen feedback verder.
- maar ik voelde een bui hangen.