Novation RMT 25 controller

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Hoi,

Ik was benieuwd of iemand al ervaring heeft met de Novation ReMoTe 25.
Is het de 350 Euro waard! Hij ziet er wel fantastisch uit.

Wil hem gebruiken om verschillende Softsynths mee aan te sturen en Cubase!

gR,
Paul

O'ja nog iets!

OF gewoon een K-station kopen!
Het schijnt dat alle knoppies ook Midi verzenden!
Is dat een handige keuze, of gewoon gaan voor de Novation RMT25.

Zit de programmering van de verschillende softsynths, cubase al in de RMT hardware ingebakken, of moet je dat instellen op de PC? Kun je later nog een andere softsynth settings inladen???

Ben benieuwd of iemand me dat kan vertellen!

Remote controller

Remote controller

Origineel geplaatst door Mr_Synth
Maar blijkbaar heeft niemand nog ervaring met dit apperaat!

Ik heb zelf pas een Evolution MK225C gekocht, deze is vergelijkbaar met de Novation RMT25 (ook via knoppen verschillende dingen aanstuurbaar). De Evolution kost 180 euro, dat is de helft van de Novation.:halleluja

Re: Remote controller

Re: Remote controller

Origineel geplaatst door phochos
Ik heb zelf pas een Evolution MK225C gekocht, deze is vergelijkbaar met de Novation RMT25 (ook via knoppen verschillende dingen aanstuurbaar). De Evolution kost 180 euro, dat is de helft van de Novation.:halleluja

ahum..jij hebt de RMT25 zeker nog niet echt bekenen he? ;)

Re: Re: Remote controller

Re: Re: Remote controller

Origineel geplaatst door olafmol
ahum..jij hebt de RMT25 zeker nog niet echt bekenen he? ;)

Jawel hoor, alleen zitten er op de Evolution iets minder schakelaars, maar wel degelijk de mogelijkheid om geluiden aan te sturen. Blijft het feit dat hij meer dan twee keer goedkoper is dan de Novation.:W

Re: Re: Re: Remote controller

Re: Re: Re: Remote controller

Origineel geplaatst door phochos
Jawel hoor, alleen zitten er op de Evolution iets minder schakelaars, maar wel degelijk de mogelijkheid om geluiden aan te sturen. Blijft het feit dat hij meer dan twee keer goedkoper is dan de Novation.:W

klopt...en het feit dat de novation ongeveer 3 keer zoveel knoppen en mogelijkheden heeft....dus die prijs is wel gerechtvaardigd..

Re: Re: Re: Re: Remote controller

Re: Re: Re: Re: Remote controller

Origineel geplaatst door olafmol
klopt...en het feit dat de novation ongeveer 3 keer zoveel knoppen en mogelijkheden heeft....dus die prijs is wel gerechtvaardigd..

Blijf ik bij mijn standpunt dat de Evolution ook geen slechte aankoop is!!!:W

De Midiman Oxygen8 vindt ik persoonlijk vanwege zijn lage prijs een goed alternatief. Hij heeft 8 toewijzbare controllers en dat is voor mij wel voldoende.

Origineel geplaatst door extremo
De Midiman Oxygen8 vindt ik persoonlijk vanwege zijn lage prijs een goed alternatief. Hij heeft 8 toewijzbare controllers en dat is voor mij wel voldoende.

Juist ! en daar gaat het om, kopen wat je nodig hebt. Heb je genoeg aan die 8, Ok. Heb je er meer nodig of andere functies zal je daar meestal naar betalen!

Back