Vinsound
Ouwe rot
Medeforummers,
Ik kon vorige week een SolinaStringEnsemble kopen/ophalen.
Er bleek een draadje los te zijn geraakt, veroorzaakt door een modificatie.(audio in)
kan ik mee leven, is zelf nog wel te maken.
Bij nadere controle bleek dat op alle octaven dezelfde noot niet werkte (volgens mij de A)
Dat verandert de zaak, één draadje kan ik nog wel weer repareren/vastsolderen,
maar zo wordt hert verhaal toch anders
Er blijken 2 ic's defect te zijn welke niet bij zijn lokale electronicaboer verkrijgbaar zijn.
(hij maakt hem eerst,voordat ik 'm koop)
Ik kan hem wel helpen met zoeken naar de juiste ic's.
Ik had al gekeken op conrad.com, maar wordt niets wijzer van al die soorten ic's.
Zelf heb ik geen kaas gegeten van deze materie, maar jullie (of enkele daarvan) wel.
Het gaat om de volgende 2 ic's die nodig zijn.
2 x het ic SAJ 410
(zijn de dividers die de basis frequenties opsplitsen in de uiteindelijke tonen)
waar kan ik deze vinden?
Of heeft iemand ze op voorraad hier?
Vins.
Ik kon vorige week een SolinaStringEnsemble kopen/ophalen.
Er bleek een draadje los te zijn geraakt, veroorzaakt door een modificatie.(audio in)
kan ik mee leven, is zelf nog wel te maken.
Bij nadere controle bleek dat op alle octaven dezelfde noot niet werkte (volgens mij de A)
Dat verandert de zaak, één draadje kan ik nog wel weer repareren/vastsolderen,
maar zo wordt hert verhaal toch anders
Er blijken 2 ic's defect te zijn welke niet bij zijn lokale electronicaboer verkrijgbaar zijn.
(hij maakt hem eerst,voordat ik 'm koop)
Ik kan hem wel helpen met zoeken naar de juiste ic's.
Ik had al gekeken op conrad.com, maar wordt niets wijzer van al die soorten ic's.
Zelf heb ik geen kaas gegeten van deze materie, maar jullie (of enkele daarvan) wel.
Het gaat om de volgende 2 ic's die nodig zijn.
2 x het ic SAJ 410
(zijn de dividers die de basis frequenties opsplitsen in de uiteindelijke tonen)
waar kan ik deze vinden?
Of heeft iemand ze op voorraad hier?
Vins.