wouter
\B-)
Zijn er hier nog meer Scope gebruikers? Ik heb nu zo'n 2,5 jaar een 18 DSP PCI systeem met 2x de A16 Ultra (32 analoge I/O's) en heb al mijn hardware daar op aangesloten (plus nog gear dat aangesloten is via Adat en S/PDIF). Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van dit systeem en de modulaire routing is fantastisch. Met een paar muiskliks kun je je hele setup ompatchen. Gebruik nu vooral de mixers, effecten en de modular. De synths en samplers niet, de reden hiervoor is dat ik al genoeg hardware synths heb en zo weer DSP's overhoud voor effecten en de modular.
Ik heb ook een Lemur project gemaakt waarmee ik de Scope mixer bedien (zie laatste filmpje). Ik kan daardoor weer net zo snel werken als vroegen met mijn analoge tafel(tje). Op mijn want list staat nu ook een XITE1 de opvolger van het systeem dat ik nu heb. Het idee is dat ik dan met twee computers ga werken en beide Scope systemen via Adat ga koppelen.
Hier wat filmpjes die ik heb gemaakt:
Ik heb ook een Lemur project gemaakt waarmee ik de Scope mixer bedien (zie laatste filmpje). Ik kan daardoor weer net zo snel werken als vroegen met mijn analoge tafel(tje). Op mijn want list staat nu ook een XITE1 de opvolger van het systeem dat ik nu heb. Het idee is dat ik dan met twee computers ga werken en beide Scope systemen via Adat ga koppelen.
Hier wat filmpjes die ik heb gemaakt:
Inmiddels uitgebreid met een Pulsar 2 en Luna kaart+i/o box. Ik ben wel steeds meer richting native gegaan de laatste tijd, maar het blijft een prima systeem met hoge kwaliteit plugins. Het wordt wel steeds moeilijker om moederborden te vinden met genoeg PCI sloten als ik m'n pc weer eens wil upgraden, dus misschien moet ik ook maar aan de Xite.

BEWIJS