Reason 6; Pay what you want.

Voor Record Reason Duo gebruikers ja. Makt men nie blij me ne dojen vis....

Ik kwam er gisteren ook bij toeval achter. Draai nu op Reason 5 en Record 1.5, dus ik vind die dooie vis wel lekker. :)

sooo, ik schrik me net de t***ring dat ik het nu pas lees :D Zat al helemaal klaar met het geld.

Wel een vette actie. Heb geen flauw idee wat ik doe.
Aan de eene kant heb ik al best wat geld hun kant op geschoven vanaf reason 3 + refills en kan ik het geld goed gebruiken voor andere dingen.

Maar ik wil graag dat ze vette dingen blijven maken en financieel gezond blijven.
Ik snap ook wel dat dit alleen geld voor de die-hard record + reason users en dat ze genoeg stabiele omzet gaan draaien van de reason of record only users die nu naar versie 6 willen gaan maar dan nog.

De hele gedachte dat iemand anders wel betaald en je alleen aan je eigen portemonee denkt heeft meer goeie bedrijven de das om gedaan.

Aan de andere kant zijn er misschien in verhouding niet heel veel r+r users dus weten ze wat de "schade" is als ze allemaal gemiddeld maar 5 euro neertellen.
En eventueel mensen die niet wil upgraden als het 99 euro kost maar wel als ze minder mogen betalen. Dus compenseert het weer in totaal.
Een wel overwogen zakelijke afweging dus, wat ik zou verwachten van dit bedrijf gezien hoe ze alles aanpakken.

Misschien zit er weer een addertje onder het gras dat straks mensen die meer dan x bedrag hebben betaald een gratis iets krijgen of een kortings coupon voor de propshop, wie weet ?

Dit zijn wel allemaal acties die best wat promotie weer doen oplaaien, zo vlak voor de release ... toeval ? Denk het niet. Maar het blijft allemaal gissen :D

Een logische berekening zou zijn:
reason 6 upgrade € 149
record sidegrade - € 120 (volgens mij, was goedkope deal)
verschil € 29,00

Kan ik wel mee leven.

Laatst gewijzigd:
Het is verleidelijk om Reason 6 voor 1 euro te nemen, maar ik ga ze toch een redelijk bedrag geven. Het is een uitstekende daw waar ik bijna dagelijks veel plezier van heb en zoals Niel terecht zegt, we willen toch dat ze blijven doorontwikkelen. Ik zat te denken aan 50 euro of zoiets.

Back