[ambient] ambience2

fuse

Gepokt en gemazeld
Eigenlijk is dit al weer een oudje die al eerder hier heeft gestaan. Maar kon hem niet meer vinden. Toch heeft hij wel wat vinnik. Naast wat digitaal gekraak wat wel wat weg heeft van vinyl. ;)

www.fuse.dds.nl/mp3/ambience2.mp3

ik heb niet meteen digitaal gekraak gehoord. misschien moest ik aandachtiger luisteren.
zo slecht zijn mijn stel boxen anders ook nie hoor :p

zeer rustig dingetje he, lijkt wel chill-house (er zijn zoveel categorieen, als je da ergens moet
instoppen...) ja, theeft zeker wel iets! kunnen we da vinden op de volgende "buddha-bar"? *D

greetz

Cloudy

ambient sfeer zeer terrecht,hou van het dat sfeertje,het onbekende verweven met een goeie beat,ritme.

dat was 10 min. genieten. die omedraai op 4 min. met die bas en drumbeat
houd het nummer wel interessant. gewoon blijven gaan :okdan:

greets isnieZot

thanks heb m nu 2keer beluisterd en eindelyk na 4 dagen wat rust in myn gryze hersenmassa voel me ook weer in staat om wat te gaan doen:okdan:

Lekkere ambient(electro) track, mooie soundscapes!
Het nummer dreigt alleen her en der een tikkie te gaan vervelen, maar valt over het algemeen wel mee.

Gave beat trouwens, hoe heb je die gemaakt? Loops/samples? Het eerste deel van de beat is mij wel duidelijk, maar vooral het 2e deel na 4:00 is erg gaaf. Ik ben nog steeds op zoek naar dat soort beats. Hoe heb je ze precies gemaakt? Vooral de delayed open hihat is gaaf.

Back