plugins cubase

Chainthunder

Ingeburgerd
is er nog iemand die zijn plugins graag wil delen met namen plugins waar ik hardstyle kicks kan maken met de nodige distortion plugins eq etc?
als je geen serieus antwoord kunt geven doe dan niet de moeite ;)

alvast bedankt!

Het enige wat je nodig hebt om rauwe kicks te maken is een distortion en een equaliser, liefst 2 of 3 van elks. Zet ze in de goede volgorde, stel de eq goed in en voila. Is geen rocketscience.

Genoeg gratis distortion plugins beschikbaar: vb: http://www.kvraudio.com/db/overdrive_by_mda of http://www.audiodamage.com/downloads/product.php?pid=ADF001

Hoe simpeler je uw setup houdt, hoe effectiever en makkelijker je geluid te bewerken is.
Vb pak een goeie 909 kick, dist -> eq -> dist -> eq -> dist -> eq
Beetje cutten en boosten met de eq's hier en daar en je weet niet wat je meemaakt.

ik weet niet wat er zo dom is aan die vraag maar men moet eens stoppen met die domme antwoorden en eens normaal reageren!

thnx nrjay.

nee maar omdat ik met mac werk en niet alle plugins werken op de apple dat had ik ernog niet bij gezegt mijn excuus :P

Ik was zo gehaast dat ik vergat in het nederlands te antwoorden :dubbel:
Kdacht dat ik op een ander forum zat blijkbaar :mexico:

er zijn al een hoop andere topics te vinden over het maken van hardstyle kicks.

Daarin staat ook al genoeg tips & trucs om de kick te maken, met welke plugins en in welke volgorde.

Eerlijk gezicht is de beste methode gewoon om het zelf uit te zoeken, aangezien je dan je eigen methode aanleert en je eigen stijl creëert, wat natuurlijk veel beter is.

probeer eens met een synthesizer die je hebt(al dan niet een vst) om daarmee een kick te maken.

ja ik probeer het al een tijdje met de virus
heb nu de moog slim phatty dus daar ga ik het ook eens mee proberen.
eerst deed ik de kicks altijd in fl studio maar met cubase is het andere koek :P

is er nog iemand die zijn plugins graag wil delen met namen plugins waar ik hardstyle kicks kan maken met de nodige distortion plugins eq etc?
als je geen serieus antwoord kunt geven doe dan niet de moeite ;)

alvast bedankt!

Ik vind de vetgedrukte zin al erg vreemd. Je roept dan al bij voorbaat een negatieve reactie op. Je stelt gewoon je vraag en wacht op de antwoorden. Als er misplaatste antwoorden tussen zitten kan je altijd nog even met een p'btje naar de desbetreffende persoon reageren of eventueel dan een algemene mededeling doen dat je dit soort reacties niet op prijs stelt.

Ik steun je in het gegeven dat domme vragen niet bestaan. Het kan alleen soms zo zijn dat een vraag gemakzuchtig is of zo overkomt. Dat is misschien bij deze varag het geval en gezien de vetgedrukte zin had voel je zelf ook al nattigheid.

Mijn advies is daarom ook gewoon je vraag te stellen en in het topic over de kicks duiken. Daar staan ongeveer 1.000.000 tips en ik denk dat je beter je vraag daar kunt stellen omdat daar de hardcore fanaten veelal zitten.

Laat eens een kick horen zou ik zeggen dan weten we hoever je al bent. Daar scoor je ook mee. Het is maar een advies.

Succes
Paul

ik hoef hier niet te scoren ik wil gewoon gratis vst plugins.
ik ben geen gever maar een nemer we wijn tenslotte in nederland.
AAP!

haha

AAP!

haha

Geen idee wat in jou deel van nederland gebeurt, maar hier gaat het als volgt:
je helpt mensen, mensen helpen jou.

ik doe ook vrijwilligerswerk omdat het hard nodig is en je krijgt er iets leuks voor terug.

AAP!

haha

Ok
Ik probeer netjes te reageren en dan komt er zo'n onbeschofte reactie. Zo vat ik die althans op door het woordje AAP. (of dat is misschien een afkorting die ik niet ken, maar dan is dat geen ABN)

Verder heb je ook zeer vreemde opvattingen en eigenlijk snap ik er ook niet veel van. "wat heeft wijn er bijvoorbeeld mee te maken" of moet dat wij zijn?

Met scoren bedoel ik dat je op meer en betere reacties kunt rekenen als je laat zien wat je zelf al hebt geprobeerd. Op het forum wordt een actieve houding gewaardeerd.

Maar goed gezien je stijl van schrijven en de inhoud van je reacties verwacht ik dat je hier ook weer heel bot op zult reageren. Rest mij nog te zeggen dat mijn eerste reactie opbouwend en adviserend was bedoeld, maar dat is door jou niet zo begrepen en in elk geval wordt het door jou ook niet zo gewaardeerd.

Succes verder

Paul

En een zin eindigt met een punt.

Back