plugins cubase

ik hoef hier niet te scoren ik wil gewoon gratis vst plugins.
ik ben geen gever maar een nemer we wijn tenslotte in nederland.
AAP!

haha

Of dat je de boel nu aan het opnaaien bent of niet, scoren doe je hier zeker niet mee.

je bent wel erg allert. Ik ben de zaak maar wat aan het opnaaien paul.

daar doen we hier minder aan idd.
Dus als je zelf serieus wilt meedoen hier zal je ook wat minder opnaaierig moeten posten.

zo niet :doei:

En wat eurynom zegt snap ik wel, er gaat nogal wat gemakzucht van je eerste post uit helaas, ookal bedoel je dat misschien niet zo.

daar doen we hier minder aan idd.
Dus als je zelf serieus wilt meedoen hier zal je ook wat minder opnaaierig moeten posten.

zo niet

En wat eurynom zegt snap ik wel, er gaat nogal wat gemakzucht van je eerste post uit helaas, ookal bedoel je dat misschien niet zo.

Precies. En het valt me op dat het altijd mensen zijn die hardstyle produceren/luisteren. Je hoort het ook terug aan de tracks van nieuwe producers. Het klinkt leeg, blikkerig en alles lijkt op elkaar. Niemand doet meer moeite om iets goeds neer te zetten.

De topicstarter is ook actief in het topic varierende hardstyle bassdrum. Daar staan genoeg tips.

Precies. En het valt me op dat het altijd mensen zijn die hardstyle produceren/luisteren.

.

Zou het er niet mee te maken hebben dat een grote groep van de hardstyle/hardcore liefhebbers de 16 jarige puber betreft. Of heb ik dat helemaal mis. Uiteraard zijn er doorgewinterde liefhebbers van dit soort muziek, maar die hebben dan ook nog de oude juiste mentaliteit. Zoeken en proberen en studeren tot je een ons weegt en de over mijn lijk dat ik het ga vragen. Dat is mijn eer te na.

Jonge mensen zijn toch wat minder vasthoudend merk ik (ook in mijn beroep)

Ik realiseer me dat ik generaliseer, maar sie het als een onderzoeksvraag waar ik dit als uitgangshypothese heb. (ik ga het onderzoek overigens niet uitvoeren) ;)

Paul

Zou het er niet mee te maken hebben dat een grote groep van de hardstyle/hardcore liefhebbers de 16 jarige puber betreft.

Zeker. En die willen het liefst een technisch goede track maken met een paar plugins en enkele maanden ervaring. Ik vind het dan ook jammer om te zien dat de kwaliteit echt drastisch naar beneden gaat.

Het ontbreekt de mensen tegenwoordig vaak aan respect.
Online durft men gelukkig elkaar wel op te voeden.
Op straat gebeurt dit nagenoeg niet meer vanwege de kans op zinloos geweld.
Jammer..

Respect voor de mensen die de repectloze toch nog iets bij willen brengen over muziek.

Een excuses van topicstarter zou niet misstaan...

sorry dat ik het vraag, maar :
wat wordt bedoeld met PF ? ( pink floyd, pim fortuin ...? )
en staat AAP ergens voor of wordt bedoeld zo'n beest met een banaan ?
en tot slot: waarom zou je iedereen opnaaien , als je tegelijk iets van mensen vraagt. dat is zelfs voor " den ollander" buitengewoon stom lijkt me.

sorry dat ik het vraag, maar :
wat wordt bedoeld met PF ? ( pink floyd, pim fortuin ...? )
en staat AAP ergens voor of wordt bedoeld zo'n beest met een banaan ?
en tot slot: waarom zou je iedereen opnaaien , als je tegelijk iets van mensen vraagt. dat is zelfs voor " den ollander" buitengewoon stom lijkt me.

PF is Party Flock.

een website voor feesten te promoten en een forumhoek enzo. soort van hyves, facebook enzo

www.partyflock.nl

niet zo bijzonder voor iemand uit gemert lijkt me.
neem aan dat dit een vorm van excuseren was :D

Back