Nieuwig...

Anth

Nieuwkomer
Ik kom nogal langzaam op gang.
Ben bij Logic blijven hangen en heb uitgebreid met Absynth, Reaktor, Kore2(!) en Maschine en Addictive drums..
Hierin is nog niet alles te horen maar ben weer op het juiste pad.
Samples zijn van eigen hand.
Feedback is welkom maar ben vrij tevreden met de sound/impact.
Niks gemasterd, sta zeker open voor input.

Collegiale groeten,
Anthony.

Attachments

• UG Tree a.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 80
Hoor ik hier telefon tel aviv invloeden? Klinkt wel lekker chill hoor. Zou misschien de kick toch nog layeren met een electronische kick, voor meer punch. Ik houd van het electronisch/akoestisch contrast maar die kan je nog meer benadrukken door bijvoorbeeld de kick toch electronisch te laten klinken, een beetje interactie creeeren. De koperblazers zou ik eruit halen omdat het wel heel naar sample en computer klinkt. Zou gaan voor een meer organische klank, misschien gewoon synth, ook om dat electronische deel weer te accentueren. De fluiten mogen misschien nog meer beweging krijgen.
Verder gewoon chille track waar nog het een en ander aan mag gebeuren, maar zit zeker potentie in!
tof.

Lekkere muziek! Het lijkt op triphop? Vind de brass en flute nog wel wat droog en niet zo spacey als de rest.

Een beetje thievery corporation maar toch ook weer helemaal niet. Erg lekker. De bass mag van mij iets minder; ik dacht even dat de kids weer aan de subwoofer hadden zitten morrelen, maar dat was niet het geval;-) Verder ben ik het wel eens met wat Marsman over de koperblazers zegt; toen ik zijn comment halverwege het nummer las, dacht ik "ach welnee" maar zo tegen het eind was ik het toch met hem eens;-)

Fijne en integere tips mensen, tot zover.
Ik ga er mee aan de gang.
Het resultaat kaats ik vandeweek weer terug.

Dank,
Anthony.

Back