Ze beloven hier dat je hem "some other time" kan downloaden. Ben er niet erg hoopvol op maar het is misschien de moeite waard. (hij zou al 87 keer gedownload zijn...)
Koop manuals genoeg.
Op die site zeggen ze dat ie te downloaden is maar de link van hun werkt nu niet... Ze beloven dat ie het "some other time" wel weer doet, je zou het dus nog een paar keer later kunnen proberen.
Ik heb wel heel wat service manuals gevonden die je kan kopen o.a. op eBay.
Dat zijn van die websites die elk merk en type waarschijnlijk van de google zoek hit's halen en een database opmaken uit die resultaten maar de manual zelf nog nooit in bezit hebben gehad.
Jammer genoeg als als je op google zoekt komen dit soort websites eerst naar boven. Mocht hij wel boven water komen of is deze website wel oke dan wil ik hem ook wel want heb er 2 en 1 daarvan piept in de distortion.
Iemand al een service manual gevonden?
Ik ben ook geïnteresseerd.
MijnMFC heeft een irritante brom in het laag.
Ik ben bang dat het een desing-fout is omdat ik meer klachten hierover hoor, maar misschien kan ik eea debuggen met behulp van een service manual.
check deze facebook groep maar eens: ik heb het daar gevraagd en binnen een paar uur had iemand 'm geupload. https://www.facebook.com/groups/vintagesynthrepair
Even naar het tabje files daar staan service manual en schematics.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.