Al enige tijd gast bezoeker

gabyprod

Ingeburgerd
Hallo beste forumleden,
Na al enige tijd regelmatig op dit forum te zijn belandt, dacht ik dat het toch wel handig was om maar even lid te worden. Dus hier ben ik dan.

Mijn naam is Gaby, 40 jaar en al vanaf mijn 6e of zo gefacineerd door toetsen (die zwart/witte dan hè...). Op mijn 10e een tweeklaviers orgel gehad met van die voetbassen, daarna een Bontempi keyboard en een Farfisa keyboard. Tot ik rond mijn 18e mijn eerste synthesizer kocht; de Kawai K1 II. Kort daarna kon ik, rond 1990, een Roland SH 101 met TR 606 kopen kompleet met tassen en boekjes voor fl. 150,- .... Jawel je las het goed; Guldens!

Helaas heb ik toen de gehele bups weer verkocht omdat ik mijn studie toen moest betalen. Ik had toen meer interesse in het plaatjes draaien en het geven van house-feestjes in Amsterdam. Toen ik werkte heb ik nog een Ensoniq ASR10 sampling-workstation gehad waar ik eigenlijk weinig mee deed. Daarbij had ik ook nog een Roland MC505, maar besefte dat ik meer met Reason en de M-Audio Ozone aan het klooien was dan met de hardware dus,... ook weer verkocht.

Sinds kort ben ik in het bezit van een KORG RK-100 die ik waarschijnlijk ook weer van de hand doe. Was eigenlijk een spontane aankoop om er maar een keer 1 te hebben. Want ik herinner mij nog wel Jan Hammer en Jean Michel Jarre... Ik moest en zou ook een keytar bezitten.

Anyway, om een lang verhaal kort te houden (wat al niet meer lukt); mijn volgende aankoop wordt een x0xb0x omdat al vanaf het begin jaren '90 het geluid van de 303 mij weet te boeien!

welkom !

Welkom:baco:

Dank jullie. Kijk meteen even op de marktplaats pagina, waar ik mijn Korg Keytar RK-100 aanbiedt.
Ik ga namelijk over op aanschaf van een x0xb0x in een aluminium case waarvoor ik geld moet gaan vrijmaken. De hobby begint weer aardig in de centen te lopen, echter is het plezier er niet minder om!

Welkom hier :biertje:

Back