Ableton sinus envelope tekenen

Kneelz

Reuzebonk
Ik wil de envelope gebruiken als LFO voor CV ingangen. Krijg vanalles getekend maar alleen rechtlijnig (dubbelklik en dan die bolletjes verschuiven), vrij tekenen met de muis (das 3x niks) of opnemen via midi en dan een fader met midi out gebruiken. Maar ik wil gewoon een goede sinus golf hebben...Hoe the fuck doe je dat?

Echt niet? Jonge jonge, hoe kut kan je het maken zeg...
Is dat duur dat Max? Ik gebruik LIVE alleen om te sequencen en op te nemen dus gaat nergens over als ik daar nog een heel pakket bij moet kopen waar ik 1% van gebruik.
Is er niet iets van een gratis Midisync LFO plugin die cc uitstuurt?

Echt niet? Jonge jonge, hoe kut kan je het maken zeg...
Is dat duur dat Max? Ik gebruik LIVE alleen om te sequencen en op te nemen dus gaat nergens over als ik daar nog een heel pakket bij moet kopen waar ik 1% van gebruik.
Is er niet iets van een gratis Midisync LFO plugin die cc uitstuurt?

ja max kost je 250 euro, maar die "Midisync LFO plugin die cc uitstuurt" is dan idd wel een goeie oplossing, kan me niet voorstellen dat dat niet bestaat...

Ow, ik zie een stepsequencer en een LFO (staat alleen niet bij of hij ook cc's uitgooit). 200 dollar, duur ook nog...ofjaaa...vind ik op het moment.

Even beter inlezen misschien

Chill! Dat zocht ik... morgen even proberen.

has a twin oscillator design. Both oscillators offer a wide variety of waveforms.

! veel waveforms !

De hele avond bezig geweest om het voor elkaar te krijgen, ik heb namelijk pizmidi plugins waar het eigenlijk ook mee zou moeten kunnen maar goed.

Ja die ken ik inderdaad. Maar dan moet ik weer een andere geluidskaart kopen, plus silentway. Daarnaast vind ik de kenton/ableton situatie wel fijn werken.

Zijn er nog handige plugins voor dit soort doeleinden?

Back