Waat, hoe kunnen jullie met dit weer gaan Synthforummen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Jeetje zeg,

Ik ben de hele dag buiten geweest in de zon en hier gaat het forummen gewoon door aan de geposte tijden te zien...!!:stupid

Hoe kunnen jullie nou met 26 graden buiten een beetje achter jullie computer hangen overdag?? :confused:

:D :D 8)

typisch Nederlands om bij 1 zonnestraal gelijk massaal het terras of het park in te vliegen.... bah! schapen! :D

Origineel geplaatst door olafmol
typisch Nederlands om bij 1 zonnestraal gelijk massaal het terras of het park in te vliegen.... bah! schapen! :D

Was ik vet gezond geweest, dan zou ik werken, nu heb ik vrij en zit ik nog binnen. Tja, de gekkekoeienziekte denk ik... =(

Origineel geplaatst door olafmol

JUIST!;)

Re: Waat, hoe kunnen jullie met dit weer gaan Synthforummen?

Origineel geplaatst door Bass
Hoe kunnen jullie nou met 26 graden buiten een beetje achter jullie computer hangen overdag?? :confused:

Dat vraag ik mezelf ook af, zou ook liever 8) in zon zitten, maar zit in laatste weken van m'n opleiding en die wou ik toch wel succesvol proberen af te sluiten en er moet nog veel te veel gebeuren.. dus =(

Waarom voel ik me eigenlijk zo aangevallen?! :D

Re: Waat, hoe kunnen jullie met dit weer gaan Synthforummen?

Origineel geplaatst door Bass
Jeetje zeg,

Ik ben de hele dag buiten geweest in de zon en hier gaat het forummen gewoon door aan de geposte tijden te zien...!!:stupid

zwaar kut dit weer want het is te warm om muziek te maken...

Vertel mij wat, het is nog steeds zo fokking warm en ik zit in een kantoor een beetje te werken.
Niet normaal meer.

ik zit ook binnen nu :(

gister zat ik met mijn :kont: op het strant. Scheveningen nog wel... was eeeeeeecht niet rustig daar :D

Hoe te 'synthforummen' bij een temperatuur boven de 25*C:

Les 1:
Men gaat de dag ervoor (met als opmerking: het is dan ook boven de 25*C) naar het strand/de achtertuin.

Les 2:
Men neme NIET mee: sunblock factor 30.

Les 3:
Men neme een overdadige hoeveelheid bier tot zich.

Resultaat: :( oftewel: het enige wat er nog een beetje troost/afleiding (v/d pijn..) geeft is 't synthforummen..

ja hoor,vandaag weer van dat kutweer.....:(

Attachments

• comp12.gif
    comp12.gif
    22 KB · Bekeken: 67
Hoe kom je erbij dat ik binnen zit? :mexico:

Wat helemaal kl*te is, dat de buren dan in de tuin zitten en dat ik dan liever m'n ramen dicht heb omdat
ik het niet relax vindt als andere meeluisteren. Maar ja dan wordt het toch wel heel erg heet.
Dus een t-shirt(of geen) en korte broek en een ventilator erbij, maar dan is het nog erg heet.
M'n grote 21 inch monitor uit, want dat is net een kachel.
Maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen, dat mooie weer kan me gestolen worden.
Vindt het maar kl*te. :)

Origineel geplaatst door sander
Wat helemaal kl*te is, dat de buren dan in de tuin zitten en dat ik dan liever m'n ramen dicht heb omdat
ik het niet relax vindt als andere meeluisteren.

haha, dit doe ik ook altijd.. daar heb ik ook een hekel aan..

Origineel geplaatst door sander
ik het niet relax vindt als andere meeluisteren.......dat mooie weer kan me gestolen worden.
Vindt het maar kl*te. :)

helemaal mee eens.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back