[Hiphop meets techno] Baron von Alias - Overload (When Logic Fails technoremix)

Hmm... mijn inziens is het geen techno, en geen hiphop. Het is rap over een housebeat...
Net als je vroeger rap over een house beat met de naam hiphouse had...

Leuk gemaakt maar niet mijn ding.. Voor een danceplaat vind ik het veel te veel vocalen..
Maar toch tof dat je het hier post..

Ik vond het leuk klinken maar de vocals zijn een beetje hard in de verses... Verder, erg leuk gedaan!

Hmm... mijn inziens is het geen techno, en geen hiphop. Het is rap over een housebeat...
Net als je vroeger rap over een house beat met de naam hiphouse had...

Leuk gemaakt maar niet mijn ding.. Voor een danceplaat vind ik het veel te veel vocalen..
Maar toch tof dat je het hier post..

Thanks, minder vocals was niet echt een optie, aangezien het een remix is waarvan we het karakter wel een beetje wilden behouden.

Welk genre het is maakt me niet uit. Als indicatie voor potentiële luisteraars leek me dit voldoende.

Ik vond het leuk klinken maar de vocals zijn een beetje hard in de verses... Verder, erg leuk gedaan!

Thanks Pablo. Ik check de vocals nog even.

Het geheel doet me een beetje denken aan Audio Bullys en Crystal Fighters. Leuk gedaan, maar ik mis wat effecten op de vocals (af en toe een stuttertje of reversed dingetje of zo), dan blijft het wat interessanter om naar te luisteren.
Break bij 3:35 is cool, maar daar mis ik een dikke vette bass.
:okdan:

edit: eigenlijk heeft het geen zak met crystal fighters te maken (tijd voor :koffie:)

Laatst gewijzigd:
vet gedaan!!

Thanks!

Het geheel doet me een beetje denken aan Audio Bullys en Crystal Fighters. Leuk gedaan, maar ik mis wat effecten op de vocals (af en toe een stuttertje of reversed dingetje of zo), dan blijft het wat interessanter om naar te luisteren.
Break bij 3:35 is cool, maar daar mis ik een dikke vette bass.
:okdan:

edit: eigenlijk heeft het geen zak met crystal fighters te maken (tijd voor :koffie:)

Ha, ik had nooit van Crystal Fighters gehoord. Even gezocht, mar hett klinkt erg leuk. Ga ik zeker meer van luisteren. Dank voor de tip. (Overigens zie ik ook niet wat overeenkomst met onze track is, maar daar was je zelf ook al op terug gekomen.)

We liepen tegen een deadline aan, anders hadden we nog wel wat meer details verwerkt. Suffe onduidelijke site meldde dat de sluitingsdatum 17 oktober is. Lezersprijsvraag: Sluit hij dan op 17 oktober om 0:00 uur, of na 23:59 uur? Verwarrend allemaal..... :Z

Back