3 steps ahead fundraiser

dione

hardkoor
Vrijdag 18-07-2003 zal een datum worden die niet in jouw party-agenda mag ontbreken. Op laatst genoemde datum zal de Hemkade in Zaandam geheel in het teken van de legendarische 3 STEPS AHEAD staan.
Zoals velen wel weten is 3SA al een tijd ernstig ziek, de opbrengst van dit evenement zal dan ook worden gebruikt om zijn ziekte en mogelijk de ziekten van anderen te bestrijden.

Watch out for the flyer.

!!!! 3 STEPS AHEAD FOR LIFE !!!!
The exclusive fundraising event

Date:18-07-2003
Time:22.00-06.00
Price:15 euro
5 area's

LINE-UP:

Neophyte
The Headbanger
Promo
Catscan
Evil Activities
Tha Playah
Bass-D & King Matthew
Outblast
JDA
Base Alert
Vince
Masochist
Angerfist
Akira
Shadowlands Terrorists
G-Town Madness
The Prophet
Dano
Buzz Fuzz
Drokz
X-ess
Lady Dana
Rob & Mc Joe
Paul Elstak
Panic
The Viper
D-Passion
Endymion
Nosferatu
D-Spirit
Negative-A
E-Noid
Rotterdam Terror Corps

wauw, dit is echt tof!

goede gedacht zit hier achter, k zal de datum even noteren :)

Hier moet ik ook wel naar toe, al is het alleen al voor meneer Piggemans:)

Wel goed trouwens dat de TTM dit organiseert want die plaat die als tribute voor 3SA zou worden uitgebracht komt er ook maar niet.;{ (de naaiers id&t:( )

Jaaah! :dubbel: Dit is echt wijs!:D
Keek vroeger erg op tegen 3SA, alleen al om zijn verzameling synth's! Da's namelijk niet normaal wat die gozer heeft staan!:{

Vergeef me! Als ik achter loop!=( Ik volg de Hardcore scene niet echt meer!
Maar wat voor een afschruwelijke ziekte heeft ie?

Ga hier zeker naar toe!8) Inclusief Donatie!

Peace...

Op de een of andere manier heb ik sowieso wat met die gast. Op Happy Hardcore 3 staat ie met Drop It gelijk achter een Happy-track van mij. Heb die CD destijds grijs gedraaid (ja, die dingen zijn al zilvergrijs) en dan heb je die track van hem gelijk als daarna voortaan vervolg in je hoofd.

ehehe dat zijn leuke dingen jah, heb ik ook met bepaalde tracks van mij , dan verwacht ik ook de track die erna komt op de cd ofzo eheheh .............

maar iemand vroeg wat die heeft en precies weet ik het niet, maar het was een soort van kanker.
net wat ik zei precies weet ik het niet, want de informatiestroom rond hem word aardig stil gehouden,
maar makkelijk heeft die het in ieder geval niet

Origineel geplaatst door Cisco
Jaaah! :dubbel: Dit is echt wijs!:D
Keek vroeger erg op tegen 3SA, alleen al om zijn verzameling synth's! Da's namelijk niet normaal wat die gozer heeft staan!:{

Vergeef me! Als ik achter loop!=( Ik volg de Hardcore scene niet echt meer!
Maar wat voor een afschruwelijke ziekte heeft ie?

Ga hier zeker naar toe!8) Inclusief Donatie!

Peace...

je donatie is je entreekaartje ;)

Zeker heel cool dat er zoveel artiesten zijn om hun respect te betuigen aan deze man

Ben nooit een echte fan van hem geweest, maar tracks als get me sexy, drop it, in the name of love, crazy, fuck the police...damn, herinneringen! Hoop echt dat 't goed met 'm komt, lijkt me een heel sympathiek persoon als ik zie hoe hij live on stage overkomt en in interviews enzo

Het zou een heel mooi gebaar zijn voor peet als de hele fun weer eens tot de nok toe gevuld is.

Toen ik hiervoor gebeld werd heb ik natuurlijk meteen ja gezegd en ik hoop dan ook oprecht dat iedereen op het synthforum die de hardcore een warm hart toedraagt die avond zeker ff komt kijken.

De organisatoren hebben echt gezegd dat alle entreegelden naar peter en zijn familie gaan en dat het dus zeker niet een of andere nepactie is.

Ik hoop jullie daar allemaal te zien:okdan:

ik heb het vermoeden dat het heel errug druk gaat worden....

Dat dit een vet feest wordt, zijn we allemaal over eens! Ik ga ook zeker!

Voor forumleden die eens met elkaar kennis willen maken?!

Ik sta iig om 24.00 uur naast de gokkasten, voorbij de ingang!!! Whaha!!!;)

Peace...

Origineel geplaatst door Cisco

Voor forumleden die eens met elkaar kennis willen maken?!

Ik sta iig om 24.00 uur naast de gokkasten, voorbij de ingang!!! Whaha!!!;)

Peace...

och....en dat lees ik nu pas....

was wel een geslaagd feest,maar errug heet.....dat kwam ook omdat de hele tent vol was ( uitverkocht !!! )....

zijn er nog meer mensen van het forum geweest ? ( ik heb alleen Faab,Catscan en Xtrecist gesproken...)

Was een erg mooi feest met mixed feelings, aan de ene kant heel mooi dat dit mogelijk was aan de andere kant het besef dat het niet goed met peter paul gaat.
1 bepaald moment heeft diepe indruk op me gemaakt, het moment waarop peter paul een applaus kreeg voor de laatste keer.....kippevel en een brok in mijn keel:halleluja :halleluja

Iedereen bedankt die geweest is en de moordende hitte getrotseerd heeft, ik ben zelf volgens mij 3 kilo afgevallen nou is dat voor mij misschien wel een bonus;) ook heel leuk was het om weer wat oude bekenden te zien.

TOP FEEST:okdan:

neej peter was erniet, maar toen de muzik uit ging en drop it voor de 4e keer was gedraaid vannacht :P begion iedereen flink te klappen en "3 steps ahead" te scanderen uit volle borst en dat herhaalde zich een keer of drie en iedereen deed iedere keer weer vol enthousiast mee

Back