Nieuw net-niet Moog modulair

Hanz

Anonieme Analogist
300094_10150888818935294_881670293_21539959_1483189479_n.jpg

http://moogmusic.com/news/first-500-series-module-moog-music

Zucht, jammer, gemiste kans: API 500 Lunchbox ipv 5U dotcom of MU...
Dus: het ziet er wel modulair uit, maar dat is het niet. Let op het ontbreken van audio i/o op het frontpanel.
Dom dom dom. Zouden er werkelijk meer API 500 users dan modular users zijn?

Laatst gewijzigd:
Maar wel eindelijk weer een interessant nieuw product van Moog. Ben benieuwd naar de prijs:)

Volgens de Moogsite 849$ dus 849€

Ik vind t filter op de Voyager best dik, vraag me af in hoeverre ze op elkaar lijken.

Volgens de Moogsite 849$ dus 849€

Ik vind t filter op de Voyager best dik, vraag me af in hoeverre ze op elkaar lijken.

Tja ik heb mijn voyager weggedaan omdat het filter veel laffer is dan mijn dot com ladder filter...
Ga er vanuit dat dit filter een stuk beter zal klinken, zeker voor deze prijs.
Zij ziet er wel ergggg lekker uit, beetje compact, maar zwart en oranje :spank:

Ik vind ze er erg mooi uit zien. Voor zoveel geld mag het ook wel klinken lijkt me zo..

Alhoewel dit geen modular is, het komt al meer in de richting dan de rest wat ze maken hehe.. Nu maar blijven hopen, en als die prijzen zo blijven ook maar sparen... Alhoewel ik niet zoveel geld hier voor zou neerleggen.. Er zijn toch leuke en goedkopere alternatieven die bijna hetzelfde kunstje kunnen...

ja stom he , net geen modulair weer, zouden ze niet durven ?
vind de filter op de voyager best oke , beetje romig, maar na de RL mod een stukje prettiger/ dapperder

sunny peNdaal schreef:
vind de filter op de voyager best oke , beetje romig

Ja psies, tis geen schreeuwfilter maar gewoon erg nice...

sunny peNdaal schreef:
maar na de RL mod een stukje prettiger/ dapperder

Misschien moet ik die mod toch eens gaan overwegen :)

Digimod schreef:
Dus betaal je uiteindelijk 1177 dollar

Als je t weer terugrekent naar dollars wel ja maar de € prijs zal niet ver van de $ prijs af gaan liggen gok ik :kroon:

Mmm... toch wel interessant want van dit product naar een "echte" module is maar een klein stapje. Ander kastje, andere wiring en klaar is kees! wie weet ???

Zou dat verkopen in modular land..? Die lunchbox modules zijn voor hoge kwaliteit en dus ook hoge prijs. Users zijn bereid (gewend)om zoveel geld voor een module neer te leggen. De modular module zou van een zelfde prijs zijn lijkt me dan. Wie in modular land wil rond de 800 euro voor een filter betalen? En er is al zo veel... mmm...

Modular heb je hier geen reet aan........zitten toch geen in-outputs op...
Schakelbaar tussen lp/hp, ook hier losse uitgangen.....

Modular heb je hier geen reet aan........zitten toch geen in-outputs op...
Schakelbaar tussen lp/hp, ook hier losse uitgangen.....

Nee, maar dat zou dan een volgende stap kunnen zijn, in en outputs, cv enz.. Maar voor zo'n prijs, ben jij dan los? Dat bedoelde ik eigenlijk...

kun je dit filter ook gebruiken voor piano dat soort geluiden? kan iemand in kort uitleggen voor welke toepassingen gebruikt wordt?

Om te filteren......lijkt mij dat je erdoorheen kan jagen wat je wilt.
Vind het een beetje een gekke vraag, of bedoel je iets specifieks en komt het bij mij niet door?

kun je dit filter ook gebruiken voor piano dat soort geluiden? kan iemand in kort uitleggen voor welke toepassingen gebruikt wordt?

Nee, maar dat zou dan een volgende stap kunnen zijn, in en outputs, cv enz.. Maar voor zo'n prijs, ben jij dan los? Dat bedoelde ik eigenlijk...

Wat je zegt, filters genoeg......maar zeg nooit nooit, want hij zal maar erg vet klinken dan is geld minder belangrijk. Pas een Culture Vulture gekocht en dat is ook het geld dubbel en dwars waard.

Audio I/O: XLR (Via 500 rack) Balanced line level, volgensmij is dat ook alles... staats niets over cv in de specs

Back