rinycub
Stamgast
Ik ben voor mijn Kronos 88 en andere gear een kast aan het bouwen, zodat ik alles bij elkaar heb en makkelijk het één en ander qua bedrading kan wisselen als dat nodig is.
In deze kast komt de Kronos 88, een Fatar 88 masterkeyboard, een Motif XS Rack en een Nocturn 49 midicontroller.
Bij de Nocturn is alleen het keyboard zichtbaar, maar als ik de knoppen nodig heb, druk op een joystick en schuift de controllen naar buiten, zodat ook de knoppen bedienbaar zijn.
Boven op de onderkast komen 3 monitoren, daar ik ook veel met softsynths werk.
Ook komt de Cubase controller CC121, interface Emu 1820 en de computer in het geheel.
Daar de kast op wielen staat, kan ik makkelijk aan de achterkant eventueel bedrading aanpassen.
Het wordt een compact geheel en er is geen bekabeling te zien.
Het komend weekeinde ga ik hem inrichten en zal er foto's van plaatsen.
In deze kast komt de Kronos 88, een Fatar 88 masterkeyboard, een Motif XS Rack en een Nocturn 49 midicontroller.
Bij de Nocturn is alleen het keyboard zichtbaar, maar als ik de knoppen nodig heb, druk op een joystick en schuift de controllen naar buiten, zodat ook de knoppen bedienbaar zijn.
Boven op de onderkast komen 3 monitoren, daar ik ook veel met softsynths werk.
Ook komt de Cubase controller CC121, interface Emu 1820 en de computer in het geheel.
Daar de kast op wielen staat, kan ik makkelijk aan de achterkant eventueel bedrading aanpassen.
Het wordt een compact geheel en er is geen bekabeling te zien.
Het komend weekeinde ga ik hem inrichten en zal er foto's van plaatsen.