Vermona vernieuwt hun analoge PERfourMER synth

Dacide

Ouwe rot
Vermona heeft de PERfourMER synth vernieuwd. Het nieuwe model gaat door het leven als de PERfourMER MKIIc.

4 analoge synths in een desktop unit. De 4 synth kanalen kunnen monofoon en polyfoon samenwerken.

attachment.php

meer info over de PERfourMER

Download de Manual

Attachments

• perfourmer_mk2.jpg
    perfourmer_mk2.jpg
    89,9 KB · Bekeken: 56
Wel wat meer verschillen geloof ik. Meer golfvormen en opties voor de lfo en vco. En nog wat andere zaken op eerste gezicht. En duurder (1250 zonder CV, ca. 1400 met).

Iemand 'em al live gezien of gehoord?
Ik vond de perfourmer altijd wel een aansprekende bak.

Vermona, bekend van hun analoge apparatuur, heeft een nieuwe versie uitgebracht van hun PERfourMERsynth.
PERfourMER MKII combineert vier monofone analoge synthesizers in een rack-mountable desktop unit. De vier individuele synthesizer kanalen kunnen op diverse manieren gebruikt worden, zowel monofoon als polyfoon.Tevens kunnen de synth kanalen met elkaar gekoppeld worden middels oscillator sync of Frequentie modulatie.
Alle vier de synth kanalen zijn gebaseerd op de klassieke structuur van VCO, VCF en VCA. De oscillator kan diverse waveforms produceren; Sine, triangle, square en saw. Daarnaast kan de oscillator dienst doen als noise generator. De square waveform heeft PWM (pulse width modification) middels een LFO of midi commando’s.
De LFO en een ADSR envelope generator bieden de mogelijkheid tot modulatie van de OSC pitch en de filter cutoff frequentie.
Voor meer informatie, specificaties, geluiden of de manual kun je het best op de website van Vermona kijken. >>

Nuuuwww Vermuuuna Perfuuumerrr :D

*zwaai met camera*
WOWWW
*zwaait terug*

Wat een heerlijke idioot dit! En wel een hele strakke bak ondanks de crappy cam kwaliteit.
Maar dat had ik eigenlijk wel verwacht.....

Back