Monotribe MIDI kitjes bestellen (met kant en klare print)

PWM

User
Beste forum leden,

Ik ga kitjes leveren voor het inbouwen van een MIDI input op je Monotribe. In dit kitje doe ik het printje kant en klaar gesoldeerd en hoef je het dus alleen nog maar in te bouwen.

Als er genoeg animo is om ook het inbouwen te gaan doen wil ik dit ook wel doen, ik ga van de week kijken wat het inbouwen en de kitjes gaan kosten en hoop ze binnen een maand op de bus te kunnen doen.

Vanavond Post ik wat foto's van hoe het er in mijn Monotribe nu uitziet.

Als je geïntereseerd bent in een kitje hoor ik het graag in deze thread.
Groetje,
Maarten

als de prijs ok is wil ik er zeker een

zeker weten !
inbouwen . beetje afhankelijk van kosten, maar op zich ook dat.

ben wel benieuwd naar de foto's en de mogelijkheden
andere mod die ik graag wil is freq/ coarse tune voor oscilator, onafhankelijk of sequencer wel of niet loopt..

dan wil ik er zeker 2 want ik heb een collega die der ook een wil

Indien dit door iemand ingebouwd kan worden zonder DIY ervaring dan graag. Misschien handig om de foto's af te wachten.

ik wil ook een kitje

De foto's:
Tribe 01.jpgTribe 02.jpgTribe 03.jpg

Ze zijn een beetje donker, kan morgen (als daar behoefte aan is) nog wel wat foto's met daglicht maken.

Ik heb nu dus voor het kitje:

1x - Bikkel
1x - Dj bomber
2x - Grooveron
1x - MK II

En inbouwen:

-Sunny pedaal

De prijs van het inbouwen hangt een beetje van het aantal in te bouwen.. Ik hoop hier zo snel mogelijk meer duidelijkheid over te kunnen geven.

Er zijn nog wat twijvelaars. Laten die het weten als ze zeker(der) zijn?
groetje,
Maarten

Nou, een kitje vind ik ook wel wat. Als je hem ook nog voor me in kan bouwen, zou geweldig zijn.

Het inbouwen ga ik hoogst waarschijnlijk ook voor Sunny Pe(N)daal doen. Hoe meer ik er moet doen hoe goedkoper (minder duur ;)) het word..
Ik wil het sowieso niet boven de €50,- uit laten komen.

€7,50 geen geld! :okdan:

Zou de sequencer MIDI noten opnemen?....

Ga ik morgen voor je testen!
Hij neemt wel het draaien aan de octave switch op!

Dan nog dit: Ik heb het idee dat de Monotribe een stuk minder ruist als er wat degelijkere batterijen in zitten. (Die erbij geleverd werden zijn nu backup voor mijn afstandsbediening.. (Ik kijk ongeveer nooit t.v.) )

Maarten

P.S. €7,50 is wel geld hoop ik :)

Ik wil er ook 2. Leuk om te doen.

Back