Zou de sequencer MIDI noten opnemen?....
De sequencer record de noten die die via MIDI krijgt! ja dus..
groetje,
Maarten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou de sequencer MIDI noten opnemen?....
De sequencer record de noten die die via MIDI krijgt! ja dus..
groetje,
Maarten

En inbouwen:
-Sunny pedaal
- Krek(?) <- of mag dat vraagteken weg?

Het gaat natuurlijk vooral om de midi in. Ik kan me niet voorstellen da je hem als master gaat gebruiken. Of zeg ik nu iets geks
Vraagteken mag weg hoor, thanx. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat kosten.
Het gaat natuurlijk vooral om de midi in. Ik kan me niet voorstellen da je hem als master gaat gebruiken. Of zeg ik nu iets geks![]()
Ben ook nog op zoek naar een hack om de synth audio en de drum audio gesplit naar buiten te kunnen voeren. Weet iemand dit toevallig ?
Thanks!Hier is wat meer info over drum mods:
http://skatronix-electrix.blogspot.c...ek-inside.html
Nee der gaat een connectortje op de serial port, zit een serial port connector in dat ding dus het wordt geen solderen dan?Die drukt er gewoon tegenaan lijkt het wel
, maar dan moet ik nog wel ergens stekkertjes zien te kopen die op die connector passen...Zo'n draadje met een MIDI socket aan je Monotribe hangen vind ik persoonlijk helemaal niks en dat stukje kauwgom al helemaal oncharmant.
PWM zou ook wel van die losse busjes aan de uiteinden van de draadjes kunnen solderen die je zo op de pinnetjes van de serial connector kan prikken. Dan hoeft niemand meer te solderen.
Zo'n los bungelende midi connector is idd geen gezicht maar dat kan iedereen voor zichzelf bepalen.
Zo'n serial connector met MIDI in + out zou ik direct bestellen. Weet iemand hoe zo'n ding exact noemt?
Ik bedoelde of iemand weet wat voor connector dit exact is op het circuitboard. Is dit een soort standaard connector, zoals de DIN plug voor MIDI en sync, of eerder een "eigen ontwerp" van korg. Het concept van de MIDI-in en uit mods snap ik denk ik wel.Geen idee wat je bedoeld..