DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN???

Ik zie het filmpje niet, maar het gaat ongetwijfeld om dat Buchla filmpje waarin iemand beweert hem van de belt gered te hebben.

Het kàn natuurlijk, maar het lijkt me waarschijnlijker dat hij dit liegt om exact jouw type reactie uit te lokken. :)

ik denk dat ik toch vaker een yamaha cs1x uit de electra container van het afval scheidings station vis dan dit ding.. mijn laatste buit daar was een micro korg

mijn laatste buit daar was een micro korg

heb je nog even overwogen om hem te laten liggen? ja hè? zeg 's eerlijk.

ik zou best een buchla willen hebben. maar hier hebben we de AVR en dat doet me toch te veel aan de hel denken.

he zo'n ding heb ik op koningendag meerdere malen zien liggen , wist niet dat je er geluid uit kon halen anders had ik 2 tientjes natuurlijk wel ervoor over gehad.

Hoeveel van dit soort onderwerpen met reacties niveau "feestje bij oom en tante/bedrijfsreceptie" zijn er...jezus...

joa....
....inderdaad...
zwaarmoedige_kl.jpg

...
..da's beter...toch :(

ja, dat is wel jammer, als zo'n prachtklavier nou net beschadigd is. toch 1 van de sterke punten van de microkorg.

Hoeveel van dit soort onderwerpen met reacties niveau "feestje bij oom en tante/bedrijfsreceptie" zijn er...jezus...

Wat verwacht je dan van de reacties bij een draadje met zo'n uitgangspunt. Iemand beweert een Buchla (in goede staat) bij het vuilnis gevonden te hebben en wij kennen die persoon verder van haar noch pluimen. Niet echt een basis voor een boeiend, diepgaand, leerzaam draadje. Meer dan onzin kan daar niet echt uit voortkomen.

Misschien beter om voor dit soort zaken een vangnetdraadje in synths algemeen te maken, want dit soort onderwerpen lijkt me niet echt in de gedachte achter "interessante gear gevonden" te passen? Een draadje getiteld "sterke synthverhalen" ofzo. Al pastte deze ook onder "beste eerlijke deal" aldaar, eigenlijk, min of meer. :)

En dan misschien meteen hier in interessante gear het vangnetdraadje "grappenmakers" gebruiken voor ALLE gemelde aanbiedingen met krankzinnige vraagprijzen.

Just sayin' :mexico:

Back