Tempest leverbaar

Ik zal wel tegen wat mensen hun schenen gaan schoppen hiermee....maar....Het vreemde is dat ik tot nu toe nog geen een video ben tegengekomen die de (naar mijn idee) hoge prijs van deze druco kan rechtvaardigen.

Enige wat ik tegen kom is wat gepiel, geneuzel, genoodle en ander gerommel....niet eens 1 fatsoenlijke beat...niet 1....en dat voor zo een overpriced ding.

Blijf het dus ook vreemd vinden dat mensen zo lyrisch erover zijn....misschien om dat grote gat in hun portmonnee recht te praten.

Is een beat wel representatief dan? Die maakt tenslotte degene die het ding onder zijn handen heeft toch, of niet? Heb je sowieso wel enig onderzoek gedaan om tot een dergelijk conclusie te komen?

Als je misschien wat minder oppervlakkig kijkt naar de filmpjes en in plaats daarvan kijkt naar wat ze uithalen met het ding, dat je misschien ziet wat er mee gedaan kan worden.

Ben overigens zelf niet in het bezit van een Tempest

Ja...jou opmerking gezien de laatste regel overtuigd me duidelijk....en als ik minder oppervlakkig kijk zie ik nog steeds gepiel.

Daarbij naar mijn idee genoeg onderzoek gedaan als ik 20+ videos ervan heb zitten kijken en de nodige reviews en gebruiks ervaringen heb gelezen....hoeveel meer moet ik kijken en lezen tot ik tot een grondig onderzoek kom volgens jou..?

Tot het tot je doordringt. De focus van deze ding ligt als ik me niet vergis op de workflow en sound. De prijs zal op 1 of andere manier gerechtvaardigd zijn. Zie het ding zoals het bedoeld is. Wat voor verwachtingen heb je eigenlijk van de Tempest?

Het vreemde is dat ik tot nu toe nog geen een video ben tegengekomen die de (naar mijn idee) hoge prijs van deze druco kan rechtvaardigen.

Enige wat ik tegen kom is wat gepiel, geneuzel, genoodle en ander gerommel........en dat voor zo een overpriced ding.

Blijf het dus ook vreemd vinden dat mensen zo lyrisch erover zijn....misschien om dat grote gat in hun portmonnee recht te praten.

Lijkt wel of je het hier over een EMS Synthi hebt :P

Ow, daar ben ik 2 woordjes vergeten tussen te plakken....

De prijs zal vast wel op 1 of andere manier gerechtvaardigd zijn.

Zo bedoelde ik het min of meer. Natuurlijk koop je dingen niet blindelings. Lijkt me logisch, maar bij dit product kan ik me enigzins voorstellen dat het wat aan de dure kant is vanwege bepaalde features. Ik ga 'm ook niet kopen, of in ieder geval, voorlopig niet. Het valt niet binnen mijn budget, maar ik ga niet van mezelf uit en zeggen dat het ding zijn prijs niet waard is.

Mja.. lijkt me lastig om r hillbilly Cajun muziek mee te maken, maar wie weet kan je het..

Het lijkt me een toffe freakbak maar vind het zo jammer dat je geen eigen samples kunt gebruiken.

samples pleur ik wel in m'n daw, lijkt me wel weer eens lekker om weer real time te tweaken
hij is trouwens bij onze duitse buren al naar 1888,00 (bax 1599) misschien toch nog maar ff snel bij BAX bestellen want ik weet niet hoe lang ik me nog beheers

nou moet je er otch wel eentje voor 1.200 of zo kunnen scoren
vreemd is wel dat niemand deze blijkbaar binnen 30dgn terugstuurt naar de shop? of zullen ze allemaal offline hebben gekocht?

Back