Betty en I feel cold :)

Sidx8580

Muziekant
Hoi mensen

Ik ben weer bezig geweest met een nieuwe track
en ik moet zeggen hij klinkt lekker
er moet nog het een en andere worden aan gepast want heb het vrij vlot inelkaar gezet gistere
Maar desalniettemin is het een leuk nummer geworden

Met vocale van Betty :D

Trouwens ik weet dat ik het nog goed moet afstellen het geheel
want het is een koptelefoon productie en die klinken vaak aleen goed in tjah de koptelefoon zelf haha

Nouja erg benieuwd naar de reacties die jullie er op geven :P

Attachments

• Gijsdemik-ifeelcold.mp3
    9,9 MB · Bekeken: 71
Hoi mensen

Ik ben weer bezig geweest met een nieuwe track
en ik moet zeggen hij klinkt lekker
er moet nog het een en andere worden aan gepast want heb het vrij vlot inelkaar gezet gistere
Maar desalniettemin is het een leuk nummer geworden

Met vocale van Betty :D

Trouwens ik weet dat ik het nog goed moet afstellen het geheel
want het is een koptelefoon productie en die klinken vaak aleen goed in tjah de koptelefoon zelf haha

Nouja erg benieuwd naar de reacties die jullie er op geven :P

als je het zelf al zooo leuk vind , vraag ik me af wat je van ons wil te weten komen ? meestal krijg je vooral kritiek waardoor je't misschien ineens een pak minder leuk vind jouw nummer ;-)

anyway, ik vind het effect dat heel het nummer op de stem zit , écht uitermate irritant...voor mij zorgde dit ervoor dat ik het na een halve minuut echt moest uitzetten.
Maar misschien hoort het zo tegenwoordig...

Nou laten we zeggen dat ik teminste niet onzeker ben over wat ik kan en doe ;)

Ik ben niet eimand die denkt van woow ik heb nu een liedje maar hoop dat andere dat wel leuk vinden en mischien als hun het niet leuk vinden dan ga ik het ook niet meer leuk vinden enzo enzo

En van negative "normale" Kritiek zoals jij dus al geeft
Leer je meer dan van WOW dat is een leuk liedje (en dan geen motivatie hé)
Behalve dat dan weer een ego boost is

Maar bedankt voor de kritiek ik zal bij het afmixen de boel even nog goed na gaan
ik hoorde zelf al dat de bass ook wat duidelijker mag trouwens het geheel eigenlijk wel
en dat de stem een beetje onderwater klinkt dus dat kan kwa fx inderdaad wat minder

dat de stem een beetje onderwater klinkt dus dat kan kwa fx inderdaad wat minder

onderwater zou ik niet zeggen, lijkt op een autotune die elk woord pitched
da s leuk voor effe, of voor 1 out of tune woordje wat te pitchen, maar als 'effect' de hele tijd vind ik het irritant...kan kwestie van smaak zijn. Is het een beetje toonvast ingezongen ?

idd, een subtiel autotune effect zou lekkerder klinken

Tjah ik heb het zelf in gezongen

Het is inderdaad erug veel gepitcht en ik ben redelijk toon vast
aleen mijn zang techniek is niet zo best
Ik ben de laatste tijd veel aan het zingen en zit er over te denken om zang les te nemen

ik ga nog vragen of een vriendin van mij dit wil inzinggen

Maar vond het feit dat mijn stem zo gigantisch veranders was wel appart
Ik heb het volgende gedaan met me stem
In fl De hele zang lijn 1octaav omhoog gepitcht en met de pitcher de format filter op min 80% ofzow

Toen kreeg ik een eens een soort vrouwen stem dus vond het wel leip

Maar was vandaag weer bezig met het nummer en die friemeltjes en pitched sound begint me echt te ieriteren gewoon, het was leuk maar idd voor even

Igg bedankt voor de reacties
Hebben jullie nog meer tips waar ik op kan letten ?
Zoals de afmix want daar ben ik ondertussen nog steeds geen ster in helaas
Ik zat wel te denken dat als het nummer Echt af is het mischien een keer te laten masteren
Maar dat kost ook aardig wat centen

Back