S 3000 XL geheugen vraagje...

Ik heb een S3000XL met 32 Mb geheugen (flash rom niet meegerekend).

Volgens de manual is dat het maximum maar toch zie ik ze regelmatig in advertenties aangeboden worden met 64 Mb wat dus volgens mij helemaal niet kan.

Weet iemand hoe dat zit ?

is onmogenlijk 64 mb

32 mb is het max. wat er in kan excl flaschrom die totaal tot 16 mb uitgebreid kan worden

Klopt, geloof dat er standaard 4Mb ingebakken zit. Dit wordt uitgeschakeld als je er 32 in propt.

Origineel geplaatst door Mike-E
Klopt, geloof dat er standaard 4Mb ingebakken zit. Dit wordt uitgeschakeld als je er 32 in propt.

Nou, ik dacht toch standaard 2MB ingebakken... Maar idd. als je 32 MB erin stopt is dat weg. Zie hiervoor pag. 284 van de handleiding.

Origineel geplaatst door shortwave
Nou, ik dacht toch standaard 2MB ingebakken... Maar idd. als je 32 MB erin stopt is dat weg. Zie hiervoor pag. 284 van de handleiding.

Daarom schrijf ik ook "ik GELOOF dat er standaard 4Mb ingebakken zit". Wist het dus niet zeker maar leek me nou ook niet zo belangrijk dat het op ben gaan zoeken. :confused:

Origineel geplaatst door Mike-E
Daarom schrijf ik ook "ik GELOOF dat er standaard 4Mb ingebakken zit". Wist het dus niet zeker maar leek me nou ook niet zo belangrijk dat het op ben gaan zoeken. :confused:

Tja, ach, die handleiding heb ik als PDF op de computer, vandaar dat ik het efkes had opgezocht. Geen dank, hoor! Was maar kleine moeite.... ;)

Back