krakende tr909

Jur

abstract
Hallo even een vraag,

een vriend van mij heeft een 909 waarvan de main-out kraakt, de individuele outputs doen dit niet weet iemand hier of dit makkelijk te verhelpen is en waar hij dat kan laten doen????

dank u!

in hilversum, bij media connection, maar pin me daar niet op vast!
en af en toe op marktplaats adverteerd er iemand die analoge bakken fikst.
en je kan natuurlijk ook zelf even kijken, misschien zit de boel alleen een beetje los, wel goed uitkijken en eerst de stekker uit het stopkontaktje halen! ;)

Boemtsjak ff pb-en! Martijn is voor mij ook bezig en ik heb er wel vertrouwen in. Bovendien prijst hij zijn diensten een stuk schappelijker als St Eric in Dordrecht.

Koel! Wel zeggen dat je van mij komt, misschien krijg ik nog korting :dubbel: 8o)

Re: krakende tr909

Origineel geplaatst door Jur
Hallo even een vraag,

een vriend van mij heeft een 909 waarvan de main-out kraakt, de individuele outputs doen dit niet weet iemand hier of dit makkelijk te verhelpen is en waar hij dat kan laten doen????

dank u!

Kraakt de main out als je aan de volumeknop draait of kraakt ie gewoon altijd?

In het eerste geval kan de volumepot wel een schoonmaakbeurt gebruiken en in het tweede geval is 't probleem op te lossen door de stekkertjes op de printplaten van de 909 los te halen en weer vast te zetten.

Hij kraakt altijd,

bedankt voor de info zal het even aan die vriend doorgeven dan kan hij het even proberen,

dank u!

ach mijn prijzen vallen wel mee en er is over te praten.
Bij moeilijke gevallen zakt mijn prijs altijd drastisch. Voorbeeldje, een uurtje of honderd!! voor honderd euro? Lijkt me niet gek. Bijna het hele apparaat vernieuwd, arp filter compleet overnieuw gebouwd..
Kreeg nog een zeer vette fooi ook.

Ik heb nu ook een polymoog staan. Ik ken dat ding niet zo goed en daardoor duurt het langer als noodzakelijk. Wordt niet in rekening gebracht.En mocht ik hem helemaal niet aan de gang krijgen blijft het bij een euro of 30...

Klinkt schappelijk toch?

grt
Eric.

Klinkt een stuk beter dan je prijzen in je advertenties. Dat is zeker. Die komen een beetje straf over qua prijs.

Ik neem mijn eerdere opmerking dan ook gewoon terug. Fair is fair.

Thanks n0_key

Je moet wel een beetje hoog inzetten want anders leg je er de hele tijd geld op toe. En als ik naar uren en een eventueel uurloon kijkt, valt het wel mee. Bestel eens een loodgieter....

groet,
Eric.

Origineel geplaatst door Jur
Hij kraakt altijd,

bedankt voor de info zal het even aan die vriend doorgeven dan kan hij het even proberen,

dank u!

Graag gedaan. :)

Om het stekkertjes-probleem op te lossen:

- Leg de 909 met de onderkant naar boven toe (leg 'm het liefst op een zachte ondergrond i.v.m. de knoppen aan de voorkant)
- draai de schroeven van de onderplaat los
- leg de onderplaat naast de 909 (pas op met de draden van de batterijhouder)
- maak nu één voor één de stekkertjes los en weer vast (het gaat vooral om de stekkers die naar de printplaat lopen waar de outputs op zitten)
- doe de eerste drie stappen nu in omgekeerde volgorde en voila! :biertje:

Zo schappelijk genoeg of niet? 8o)

Hallo Boemtsjak,

Hierbij roep ik je uit tot held van de dag, Nee HELD van de week. Ik zal het even aan die vriend van mij doorgeven, gaan we even kijken of het lukt!

Dit maakt dit forum zo leuk, als hij met z`n 909 naar een winkel was gegaan was hij waarschijnlijk veel geld kwijt geweest,

dank u!

Jur

Back