KeesVerkerk
Ouwe rot
Er zijn aardig wat verborgen juweeltjes onder pedalen als het gaat om effecten, heeft iemand ook weleens een compression pedal geprobeerd voor beats, en kicks? En zoja welke zijn aanraders en welke niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn aardig wat verborgen juweeltjes onder pedalen als het gaat om effecten, heeft iemand ook weleens een compression pedal geprobeerd voor beats, en kicks? En zoja welke zijn aanraders en welke niet?
Hoe gebruik je de cs3 dan? Op een channel insert?
Opzich zou het ook aardig zijn als je er 2 koopt, en op een bus zet.
Nog meer mensen ervaringen hiermee en tips?
CS3 suckes big time als je het mij vraagt, nog nooit zoiets ongelooflijk kudz gehad...
Edit: In dat geval zou ik eerder een alesis 3630 kopen op te pompfen
Ja het is niet iets voor als je trance of europopdance maakt ofzo maar als je vieze house techno hiphop alles in het lofi spectrum etc maakt ideaal
Het mooie van die pedaaltjes is vaak dat het een sustainer is, en met die sustain knop gaan die beats echt leven, hihats die korter worden etc. je knijpt het zweet er bijna uit zeker als het een beetje suffe drumcomputer is
Die Blackfinger lijkt me ook wel gaaf, nooit geprobeerd
Iemand die Soul Preacher of White Finger wel eens geprobeerd?
behringer clone van de cs3. Ik moest even lachen. Bijna misdadig om daar je beats doorheen te halen.

een excellente bak om er doorheen te halen
Zekers, 2 hele platen doorheen gehaald wat waren ze in de stress bij de mastering
Ik zat er een tijdje geleden aan te denken om 2 van die behringer CS clones in een 19" rack te stoppen voor een ultravette hi end stereo compressor