ik moet ineens aan die reclame denken, geld is maar een ruilmiddeltje. hebzucht is misschien een grens van de beschaving, maar geld toch niet?!
sorry voor mn zweverig gezwets maar geld voedt toch de totale hebzucht....
als er tekort aan geld cq economisce groei onstaat ...
zal oorlog volstaan om de economie een nieuwe impuls te geven..
imo is hebzucht naar geld toch de drijfveer
jij kan makkelijk praten met je met mooie gear volgemetselde hok
héhé.... maar daar heb ik ook het één en ander voor opzij gezet of laten staan en ik heb me voorgenomen om niets meer te verkopen. Ik heb liever dat het staat te verstoffen dan dat ik gekke financiele fratsen moet uithalen om het voor elkaar te krijgen als ik het wil gebruiken.
Achteraf gezien heb ik ook mazzel gehad door bepaalde dingen op het juiste moment te kopen of een gokje eraan te wagen.
Vintage gear is leuk en imo in veel gevallen ook erg overgewaardeerd.....
tis oud, in de loop van de jaren onderhoudsgevoeliger geworden en imo veel meer beperkt dan modulair...
Ja het is mogelijk, zelfs met mijn beperkt budgetje om eens in de 3 tot 4 maanden een nieuwe modulaire module te kopen. Maar ik vind het sinds kort veel leuker om er zelf mee aan de slag te gaan. Dit is vaak nog kostenbesparend ook. Daardoor heb ik me meer op DIY toegelegd. Ik heb echt geen ambitie om elektronicagoeroe te worden of om zelf modules te ontwerpen, dat laat ik wel aan echte slimme mensen over. Met degelijke builddocs, wat (online) ondersteuning en/of in mijn geval begeleiding van Falafelbiels heb ik al een paar projectjes met succes afgerond!!!
Back ontopic:
Als je het niet eens bent met de vraagprijs dan kijk je toch verder en ga je op zoek naar een alternatief.....
Als steeds meer potentiele kopers dit doen, zal de marktwerking er automatisch op reageren