vast plugin programmeren

Gitaarwerk

Stamgast
Wie wil er meewerken aan een project om een "control" programma te maken voor in VST..
soort 2e interface dus.

Aangezien ik mijn waldorf niet erg gebruikersvriendelijk vind..en graag met knoppen wil hebben..

Aangezien ik nog n00b ben zou ik graag met iemand werken die met mij wilt werken als n00b :D ehehe

Ik werk in C++ Visual Studio

Misschien is het leuk om voor meedere synths een vast control plugin te maken :)
Ik heb al de sdk ervan gevonden

http://www.steinberg.net/en/ps/support/3rdparty/vst_sdk/download/index.php

LOL!

Vinden lukt nog wel en wat compileren ook. Maar dan he. ;)

Wat ik wel tof vind is dat ze die GUI SDK nu eindelijk af hebben.
Kun je makkelijk standaard componenten gebruiken om knoppen ed te bouwen.

Misschien zijn ze bij Steinberg aan de slag gegaan om de oude vertrouwde mixermaps in een nieuw jasje te gieten als Midi/VST plugin?

Maar het eerste wat ik wil gaan doen is die volume slide voorbeeld omknutselen naar een 12bits converter zodat je zeg maar het MPC-60 geluid een beetje krijgt over je beats. Alleen nog geen tijd/zin gehad om een bitneukalgoritme te bedenken.

haha :) ja idd :p

ik kreeg deze gister van mijn programmeer leraar.
Wat ik dus wil is geen algoritmes schrijven maar echt eigenlijk alleen puur midi control... gewoon lekker vast en niet dynmaische dingen..

eigenlijk gewoon een soort knoppenbank en wat sliders die je kan opslaan / meenemen in je automatiserings track om zo in realtime je instellingen te veranderen en uiteraard ook gewoon je patches opslaan en openen :D. Het is ook niet de bedoeling om met sys_exen te werken :D

Back