[vocal progtrance] Take Me As I Am

stevy

Ouwe rot
Hi guys!

Ik ben druk bezig met een final mix voor een promo van deze plaat. Ik heb hem echter zo verschrikkelijk vaak gehoord dat ik hem eigenlijk een maand+ moet laten liggen maar allicht dat men hier stiekem ook wat feedback heeft. Ik dank je alvast!

Plaat is rond de break gebouwd. Deze begon met wat pianospel van mijn kant met wat vocals van een ander over skype :D. Meeste hiervan zit nog in de track.

http://soundcloud.com/sumirez/takemeasiam

:biertje:

Ik vind het na de eerste keer luisteren best een lekkere track. Wat mij echter direct opviel (en ik weet niet of je dat wilde) is dat de vocal nogal " kerkelijk" klinkt of in elk geval neigt het naar klassieke zang. Persoonlijk hou ik daar niet zo van, maar dat is natuurlijk smaak. Vocal zou er dus wat mij betreft uitmogen en meer aandacht voor de pianolijn in die break, want die klinkt erg lekker in de achtergrond.

Paul

Thanks already!

@Paul; De track is gebouwd op de vocal dus het compleet verwijderen ervan zal het niet worden :D. Toch bedankt!
@Waz; sc heeft weer eens issues zo lijkt het.
@Snelkookbami; Bedankt! Haha ik ken die preset maar die is het niet! Het is sylenth layered met een virus preset.

Ik hoor graag verder!

gebeuren rare dingen na 1.34 qua dynamiek? zeker wel potentie, heeft meer nodig in de break i.d.d. vind de roll na de break ook nog beetje ieltjes verder erg lekker!

Ik vind de vocal mooi! Heel episch...
Nu heb ik alleen even niet zo veel tijd om er uitvoerig op in te gaan, maar zo even snel: nice done.

Vanavond nog eens even luisteren :)

Het is niet 100% mijn smaak, maar hij klinkt lekker. Twee puntjes:

1. Hats mogen een tikkie zachter
2. Vocal past prima in de track. Bij het slot mag hij wel voluit gaan en niet zo knijpen als in de break.

Verder sidechaint hij een lekker end weg (en dat zou Snelkookbami in elk geval moeten aanspreken :)).

Back