Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, niet iedereen.Kopieren leidt tot derving van inkomsten bij rechthebbenden. Iedereen die kopieert maakt zich daar schuldig aan.
Ik ontken dat laatste ook helemaal niet.maar dat is dus een drogreden: gelegenheid maakt de dief, is een oude hollands gezegde.....
als ze er geen waarde in zouden zien, zouden ze het totaal niet gebruiken. Het gebruik van software geeft de intristieke waarde aan, als de ontwikkelaar daar geld voor vraagt, dient daarvoor betaald te worden, punt!
Net zo min als bewezen kan worden dat het niet zo is.Idem voor muziek en andere media:
1000 nummers met een waarde 1000 euro illegaal gedownload (door 1 of meerdere personen) is niet gelijk aan 1000 euro verlies. En moest dat toch zo zijn, dan kan dat toch NOOIT bewezen worden.
Voila. Ik maak dan ook geen statement over het potentieel verlies door copyrightschendingNet zo min als bewezen kan worden dat het niet zo is.

Idem voor muziek en andere media:
1000 nummers met een waarde 1000 euro illegaal gedownload (door 1 of meerdere personen) is niet gelijk aan 1000 euro verlies. En moest dat toch zo zijn, dan kan dat toch NOOIT bewezen worden.
Tuurlijk tuurlijk, maar wat is jouw mening over het grijs gebied?het heeft alles te maken met de prioriteiten van de leecher (liever iphone abbo van 50,00 per maand dan wat plugs kopen bijv) of iedere maand voor 100 euro stappen ipv Cubase kopen.
Die lozers, stellen prioriteiten op basis van waar ze wel, of waar ze niet onderuit kunnen komen qua betalen.
totaal gebek aan respect voor de ontwikkelaars, waarvan ze het wel nodig vinden de software gebruiken, ipv de beschikbaare freeware/shareware/light alternatieven
Nee, niet iedereen.
Er zijn zovelen die zeggen: "ik zou het anders toch niet/nooit gekocht hebben", maar vaak is dat niet waar.
Maar voor de gevallen waar het in werkelijk de waarheid is, is er geen sprake van inkomstenderving.
En ik heb het niet over mij; ik koop al mijn software, en gebruik ook freeware.
Op muziekvlak vind ik het heel erg voor de independents en de artiesten.Het is een glijdende schaal en het bewijs daarvan is dalende inkomsten bij rechthebbenden.
Het feit dat er grote companies zijn die veel geld nog steeds weten binnen te halen wil niet zeggen dat er geen kleinere partijen zijn die het moeilijk hebben juist vanwege het kopieeer gedrag.
Tuurlijk tuurlijk, maar wat is jouw mening over het grijs gebied?
Er is software waar geen demo van bestaat.
Moest JIJ die illegaal downloaden, even uitproberen, en dan weer deleten... vind je dan dat je correct bezig was - of helemaal niet, en had je maar naar 1 of meerdere pro audio winkels moeten rijden en die daar gaan uitproberen (indien mogelijk)?
En ik heb het niet over dat beweren op internet maar het omgekeerde doen.
Alles van:noem me 1 pakket waar geen demo van is?
in geval 2 waarom wel gaan betalen voor brood, maar niet voor software?
fuck zeg een plug van 35$ / 21euro dat ben je al kwijt bij de McDonalds man...... da's pas echt zielig als je daar cracks voor gebruikt.Alles van:
- Audio Damage
- Spectrasonics
En er zullen er nog wel zijn...
Dat kan wel zijn, maar ik ga nog steeds geen geld weggooien om eens iets te kunnen demoën.fuck zeg een plug van 35$ / 21euro dat ben je al kwijt bij de McDonalds man...... da's pas echt zielig als je daar cracks voor gebruikt.
fuck zeg een plug van 35$ / 21euro dat ben je al kwijt bij de McDonalds man...... da's pas echt zielig als je daar cracks voor gebruikt.