Nee, ze gaan er vanuit dat je niet de demo gebruikt om te testen, maar een crack ??
Sorry hoor, maar dat doen toch de meeste. Wat heb je nou aan een Demo?? kan je nieteens opslaan? Helft van de functies doen het niet etc. Moet je je naam en email etc invoeren eerdat je mag downloaden en dan om de 10min een berichtje om je eraan te herinneren dat je in de demo werkt. Kan mij niet voorstellen dat je dan niet kiest voor de illegale versie waarbij je geen gegevens hoeft achter te laten en die wel 100% werkt.
Die software-ontwikkelaars zitten echt niet in een grot afgescheiden van de buitenwereld. Het zal nooit direct uitgesproken worden door de ontwikkelaars maar je hoeft echt niet gestudeerd te hebben om tot mijn vorige conclusie te komen.

Tis alleen wel handig om de risicos te snappen alvorens je denkt een paar tientjes of een paar honderd euro uit te sparen. Thats all. Voor de rest zal het mij persoonlijk een worst zijn wat je wel en niet illegaal download :-P Totdat mijn eigen collectie VSTi's klaar is natuurlijk. Want dan sleep ik elk van jullie uitvretertjes die m illegaal download voor de rechter en pluk ik jullie helemaal kaal hehehehehe.
)