En heb je nog wat inhoudelijks te zeggen of kom je alleen maar toegeven dat je het liefst met je fikken aan iemand anders zn spullen zit?![]()
![]()
OK je kunt er niet mee omgaan. Mijn excuses dan. Maar je gaat wel mijn ignore-lijst op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En heb je nog wat inhoudelijks te zeggen of kom je alleen maar toegeven dat je het liefst met je fikken aan iemand anders zn spullen zit?![]()
![]()
Als ze het echt willen beveiligen lukt dat echt wel hoor anno 2011Je moet het zien als een jong geleerd, oud gedaan. Steinberg heeft niets liever dan dat al die jonge gastjes lekker cubase illegaal downloaden en er 1 mee worden zodat ze op latere leeftijd, waneer ze centjes verdienen enzo en evt hitjes maken, stiekem vast zitten aan cubase aangezien ze dat altijd konden downloaden toen ze jong waren en nu zo goed kennen als de achterkant van hun hand. Dit is gewoon marketing en doe er maar lekker aan mee
Maar vooral hier lekker moeilijk blijven doen tegen mensen die "illegale" software hebben. Is goed voor de sfeer
![]()
Punt3. Ik snap verhaal van TS niet helemaal (of van die verkoper iig), Cubase 6 is niet gekraakt en denk ook niet dat dat nog zal gebeuren.
Het is ook wel moeilijk om mensen aan hun verstand te brengen, dat ze met het illegaal downloaden de basisprijs opdrijven van de producten.. dus ja, de goeden lijden onder de kwaden, zo is 't en zo zal 't altijd zijn vrees ik.
Nee dat is het niet, het is allebei met je poten aan iemand zijn spullen zitten zonder dat je daar toestemming voor hebt.
jammer dat degene die een opmerking van mij uit een ander topic er bij moest trekken nu stil in zn hoekie het topic volgt.![]()
Hagel vers hier en op het exersitie terrein. Om het samenstellen van mijn muziek wat te vergemakkelijken lijkt mij Cubase een must
Nee, dat heeft natuurlijk niks te maken met onze oosterburen waar het voor 50 euro minder wordt aangeboden. Of wel?was toch in de winkel en vroeg of ze Cubase verkochten als antwoordt kreeg ik dit te horen:"Iedereen praat er over, iedereen heeft het maar niemand koopt het, ik raak dat aan de straatstenen niet kwijt, dat verkoop ik niet meer"
Ja, en als jij nu met Audacity genoeg hebt heb je dus helemaal niks aan die versie omdat er duizenden toeters en bellen opzitten die je van leven nooit niet gaat gebruiken. Als je dan toch zo graag Cubase wil hebben, pak dan de goedkopere versie. Ik ben geen fan meer van Steinberg, maar productdifferentiatie kennen ze wel.Met andere woorden ilegaal downloaden met crack. Cubase 6 kost 609euro dat is niet niks
Wat mij tegen de borst stuit is het waanzinnige idee dat jij Cubase nodig hebt terwijl er nog zoveel andere keuze is. Sequencers kies je op basis van workflow - en als je nog niet aan een bestaand pakket vastgeroest zit heb je nog alle keuze. Verbreed je horizon, "de beste" is een waardeloos criterium voor dit soort dingen.de ilegaliteit stuit me tegen de borst
Alsjeblieft: http://reaper.fm/Pruts nog wel even verder met Audacity, het zit me niet lekker.
Het probleem zit 'm zo vaak in mensen die denken dat ze de dikste versie van een pakket nodig hebben en er vervolgens maar 10% van gebruiken. De rest van de extra functionaliteit zit op dat moment vaak alleen maar in de weg.
Als je anno 2011, nog steeds denkt dat een product perfect te beveiligen is dan heb je echt onder een steen geleefd de laatste tig jaar. En als je uberhaupt een serieuze poging daartoe wilt ondernemen dan rijzen de kosten voor een dergelijke beveiliging de pan uit. De Cubase 5 authenticatie met de dongle koste 4000 manuren om te emuleren en daarmee te kraken. Wat denk je dat het bouwen ervan wel niet gekost heeft?
Nee, dat heeft natuurlijk niks te maken met onze oosterburen waar het voor 50 euro minder wordt aangeboden. Of wel?
Als je anno 2011, nog steeds denkt dat een product perfect te beveiligen is dan heb je echt onder een steen geleefd de laatste tig jaar. En als je uberhaupt een serieuze poging daartoe wilt ondernemen dan rijzen de kosten voor een dergelijke beveiliging de pan uit. De Cubase 5 authenticatie met de dongle koste 4000 manuren om te emuleren en daarmee te kraken. Wat denk je dat het bouwen ervan wel niet gekost heeft?
Ik denk dat veel winkeliers nog steeds onderschatten hoe de online business hun markt heeft verziekt. Tegenwoordig gaat men de winkel in om advies te vragen en het product even in handen te kunnen houden. Vervolgens koopt men het online bij de goedkoopste aanbieder. Als ik in Duitsland iets 50 euro goedkoper kan krijgen dan hier koop ik t ook daar. simpel.
Of nog goedkoper:
Over welk ander universum heb je het?precies, maar wat wel is veranderd is dat producten vroeger 'af' waren. Als je nu de eerste release krijgt heb je nog tal van best belangrijke updates nodig.
Over welk ander universum heb je het?
Dit is een tendens die in de hele software markt zichtbaar is, niet alleen met DAWs.Cool! Jammer dat 't in de echte wereld zo niet isDe mijne![]()