[Impossible] Experiment

Impossible

tis gewoon onmogelijk!!!!
vandaag es effe lekker bezig geweest.. t nummerke is nog nie af en het einde stopt een beetje abrupt..

stijl is beetje.. weet nie jullie mogen het zeggen.. duister en vaag.. toch leuk denk ik..

download/luister hem op http://www.impossible.nl/mp3/Impossible_Experiment.mp3

Op zich wel een grappig nummerke. Welke stijl.... pffff.
Hij is wel wat tam, misschien iets meer spanning opbouwen met wat valse violen of zo.

En die drum geluiden mogen wel wat meer knallen. Krijg je een leuke tegenstelling van en past ook wel bij het nummer lijkt me.

Origineel geplaatst door fuse
Op zich wel een grappig nummerke. Welke stijl.... pffff.
Hij is wel wat tam, misschien iets meer spanning opbouwen met wat valse violen of zo.

En die drum geluiden mogen wel wat meer knallen. Krijg je een leuke tegenstelling van en past ook wel bij het nummer lijkt me.

thanks,

inderdaad spanning opbouwen en dan tijdje knallen :D

drumgeluiden ga ik mee aan de slag nogmaals bedankt

Origineel geplaatst door 6 trak
drum pattern vind ik te basic... typisch die van een hardcore style beat van de 90's...
ff een beetje anders plaatsen denk ik... verder qua darkness klinkt het wel lekker...

thanks.. heb al es eerder gehoord dat de drumpatterns te basic zijn.. zit op een of andere manier in me.. moet er ff mee frotten idd

vind het een nummer dat staat te wachten op een drive...
voor de rest klinkt het voor mij iets te "vierkant" geknutselt, met wijnig samenhang & veel te doorzichtig.

je idee is wel aanwezig, maar de uitwerking ervan laat wat de wensen over.

probeer eens iets meer aandacht aan je track te geven, laat het eens een nachtje liggen & doe de volgende dag gewoon verder met een fris gehoor.

grz

Ik vind sommige geluiden echt wel lekker. Ik had er mischien iets anders mee gedaan.

Origineel geplaatst door 6 trak
drum pattern vind ik te basic... typisch die van een hardcore style beat van de 90's...
ff een beetje anders plaatsen denk ik... verder qua darkness klinkt het wel lekker...

loop er een beetje op vast.. kun je misschien een voorbeeld geven van een wat moderne drumpattern? :confused:
misschien een nummer wat ik kan gaan luisteren..
thx

Back