Rxke
Stamgast
Ik ga dit ook even volgen.
Als dit (compleet) onder de €200 blijft, is dit wel interessant
Als dit (compleet) onder de €200 blijft, is dit wel interessantFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als dit (compleet) onder de €200 blijft, is dit wel interessantschrijf mij dus ook maar op de lijst
kit + pcb
Voor die PCB kijk ik even de kat uit de boom. Ik heb b.v. geen zin zelf de gaatjes in een PCB te gaan boren. Maar misschien ben ik in het verleden blijven hangen en is boren, soldeermasker en opdruk tegenwoordig wel helemaal standaard.01) SynnyS 2 (kit + pcb)
02) gjb68 1 (kit + evt pcb)
03) mjbrands 1 (kit + eve pcb
Ik ga dit ook even volgen.Als dit (compleet) onder de €200 blijft, is dit wel interessant

Voor die PCB kijk ik even de kat uit de boom. Ik heb b.v. geen zin zelf de gaatjes in een PCB te gaan boren. Maar misschien ben ik in het verleden blijven hangen en is boren, soldeermasker en opdruk tegenwoordig wel helemaal standaard.
)
01) SynnyS 2 (kit + pcb)
02) gjb68 1 (kit + evt pcb)......+pcb alleen als 't niet lukt om hier(nl) een pcb te etsen.
03) mjbrands 1 (kit + eve pcb)
04) _Martin_ 1 kit
05) Lab_ (kit + pcb)
die PCB die er nu bijstaat is volgens mij de (NL) DIY die we zelf zouden laten doen , niet?

Nu nog 4 en dan hebben we een mooi aantal (qua componenten bestelling), alhoewel dit ook al wel zal schelen
SynnyS schreef:Kan er niet een berichtje op de frontpage om deze groupbuy wat aan te slingeren?

Optie 2:
SynnyS heeft het idee de printen zelf te laten drukken/maken.
Voordat dit interessant word heb je wel een minimum aantal mensen nodig. Ik schat een minimum van 20-30 personen. (SynnyS, correct me if I'm wrong)
Volgens mij heeft SynnyS, zich al bereid verklaard hier mee bezig te willen houden.
Eigenlijk zou ik na dit weekend de kits al graag willen bestellen, dus ik stel voor, wat de kits betreft, inschrijven te stoppen op zondag 11 december.
Geld overmaken moet toch wel binnen 2 dagen lukken, zodat de bestelling op dinsdag/donderdag gedaan moet kunnen worden.
Mocht ik nog iets vergeten zijn hoor ik het graag.