goedenavond!

Dat je nog geen lid was al die tijd, knap volgehouden!
Laatste LP heb ik redelijk grijs gedraaid :halleluja

there goes the neighborhood..

fijn om nog een D&R liefhebber hier te hebben. welkom!

dank u.. ik was vanaf '96 tot een paar jaar geleden lid van de Analogue Heaven mailing list, daar werd al genoeg over synths geluld..

volgens mij heb ik inderdaad een van de weinige probleemloze dayners inderdaad, daarvoor jaren lang een 1500 gehad en daarvoor een 700 als ik het me goed herinner..

Hey Ruud.

Tof dat je hier ook bent.....je hebt heel lang de kat uit de boom zien kijken op dit forum volgens mij.
Check de DIY-draadjes van Hilltree en de rest dat vind je wel interessant volgens mij en Bikkel heeft veel problemen met z'n Dayner misschien kun je ém helpen volgens mij is 't ook heel veel schoonmaak werk en doorspritzën v/d pots.

grt Gert-jan

welkom en dag ruud....een oude bekende.
Ik heb ooit ergens in belgie samen met jou podium gedeeld op 'silver night', labelnight van Koen Lybaert aka Starfish Pool, remember ?? Echt al éél wat jaren geleden...stond toen nog met atari op podium :-)

goh, daar noem je iemand.. koen van starfish pool/ silver. toendertijd inderdaad heel wat optredens mee gedaan. aardige gast, nooit betaald voor de cd die ik voor z'n label gemaakt heb. so goes that.. ;-)

daynerproblemen? makkelijkst is onderdelen vervangen of uberhaupt voorkomen dat ze ontstaan...alleen de faders zijn prima schoon te maken, heb ik ooit beschreven in interface hoe dat gaat..

Check de DIY-draadjes van Hilltree en de rest dat vind je wel interessant volgens mij en Bikkel heeft veel problemen met z'n Dayner misschien kun je ém helpen volgens mij is 't ook heel veel schoonmaak werk en doorspritzën v/d pots.

grt Gert-jan

Ja ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn handjes eigenlijk wel jeuken om dat ding helemaal op te kalefateren. Aangezien er blijkbaar toch al niets meer aan te vernaggelen is....

die crumar arriveerde hier uit kroatie in 20 delen. alle toetsen eraf, printplaten losgerammeld.. heeft het even gedaan, maar nu is de polysection zoals zovelen kaduuk. is een restauratieproject, zeg maar.. voor de oudere generatie: het is de alfasud onder de synths.

ik had 'm het liefst gehouden, maar de realiteit is dat ik 'm al een tijdje niet meer gebruik en echt ruimtegebrek heb. dus soms moet er iets verdwijnen.. bovendien heb ik al een aardig aantal drummachines om drumsounds uit te halen..

ik had 'm het liefst gehouden, maar de realiteit is dat ik 'm al een tijdje niet meer gebruik en echt ruimtegebrek heb. dus soms moet er iets verdwijnen.. bovendien heb ik al een aardig aantal drummachines om drumsounds uit te halen..

ja ruimtegebrek, een bekend probleem.
Bij mij is de Kawai de enige drummachine die is gebleven
Doet het zo lekker in combi met m'n K4.

Ik zag dat je ook de K1 gebruikt.
Goed om te zien dat dit soort gruizige bakken nog steeds hun nut bewijzen

k1 voor de prachtige donkere gruizige strings. ook nog een k5000, en natuurlijk de r100 voor de industrial drums.. ik ben best wel een kawai fan eigenlijk..;-)

Uitslover met je gitaar! :D

Maarreh, mooi verzameling hardware hoor. Zijn er zat hier waarmee je ongetwijfeld uren zult kunnen bomen.

welkom,
we delen oa de dv800, de spirits en de crumar.
maar die van mij is wel 100% ( en dat is de moeite waard, dus laten opknappen hij verdient het )

Back